וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: מקסוטה זכתה בארד בקורה

המתעמלת הישראלית השלימה שבוע מצוין בתחרות המבחן באנגליה אחרי שגם זכתה במדליית הכסף בגמר הקפיצות

הישג מצוין למתעמלת הישראלית ולריה מקסוטה, שעמדה גם אתמול (שישי) על הפודיום בתחרות המבחן האולימפית אחרי שזכתה במדליית הארד בגמר הקורה. מקסוטה סגרה שבוע מוצלח להתעמלות המכשירים בישראל, אותו פתח בהצלחה פליקס אהרונוביץ' שהשיג את הקריטריון הבינלאומי ללונדון 2012 בקרב-רב. אחריו הייתה זו מקסוטה, שהשיגה את הקריטריון הדרוש בשלושה מקצועות (קרב-רב, שולחן קפיצות וקורה) בתרגילי המוקדמות.

אחרי שביום חמישי היא זכתה במדליית הכסף בגמר הקפיצות, השלימה מקסוטה מדליית ארד בגמר הקורה עם 14.300 נקודות. את המקום הראשון בגמר חלקו פרליטו האיטלקייה ומילוסי היוונייה. חשוב להדגיש כי בתחרויות הללו, להבדיל מאליפות העולם והמשחקים האולימפיים, ניקוד זהה מקנה אוטומטית מיקום משותף בלי התחשבות בהפרשי דרגת הקושי והביצוע.

מאמנה של מקסוטה, אהרון ליטווין, שגידל כמתעמל גם את פליקס אהרונוביץ', סיכם את השבוע: "זה היה שבוע מוצלח. יצאתי מכל תחרות עם חיוך גדול. חשוב לזכור שעשינו רק חצי עבודה, אבל היה חשוב לעשות אותה כדי להגיע לאליפות אירופה עם מטרות ברורות לקביעת הקריטריון הישראלי. אין לי ספק שולריה מסוגלת לעשות את זה וראויה לזה".

היום תמריא ללונדון הנבחרת הקבוצתית של המתעמלות האומנותיות, יחד עם טורי פילנובסקי בקטגוריית היחידות על מנת לנסות להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בתחרות שתתחיל ביום שני עבור פילנו בסקי, תמשיך ביום שלישי עם הקבוצתי ותסתיים ביום רביעי בתחרויות הגמר. בשונה מהתעמלות המכשירים, באומנותית הקריטריון הבינלאומי הוא גם הישראלי, כך שסיום במקומות 4-1 של הקבוצתי ו-5-1 של פילנובסקי ביחידות (בתחרות הקרב-רב) תבטיח סופית את השתתפותן במשחקים האולימפיים בקיץ בלונדון.

עמוד לונדון 2012 בוואלה! ספורט

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully