וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: ירדן ג'רבי סיימה במקום החמישי במאסטרס

הג'ודוקא הישראלית עברה שלב, אבל נכנעה מול לילי סו הסינית באיפון וסיימה את דרכה. שלזינגר הודחה כבר בסיבוב הראשון

לא לתוצאות הללו פיללו שתי הג'ודוקאיות הבכירות שלנו, אליס שלזינגר וירדן ג'רבי. אחרי ששלזינגר פתחה פער בקרב על הכרטיס הבודד ללונדון 2012, ג'רבי נראתה כמי שחוזרת לתמונה בטורניר המאסטרס שנערך בקזחסטאן, אבל הודחה בשלב רבע הגמר וסיימה במקום החמישי. ושלזינגר? היא סיימה את דרכה כבר בסיבוב הראשון בתחרות החשובה.

כידוע, השתיים מתמודדות בקטגוריית המשקל של עד 63 קילוגרם והגיעו לטורניר החשוב ביותר עד תחילת האולימפיאדה, אליו מגיעות 16 המתחרות הטובות ביותר בעולם. ג'רבי פגשה בקרב הראשון שלה היום את קלאודיה מאלזן הגרמניה, והכניעה אותה באיפון שהגיע 54 שניות לאחר תחילת הקרב, ובשלב הבא היא פגשה את לילי סו הסינית, תוך שהיא יודעת שניצחון יקרב אותה צעד נוסף אל עבר מדליה חלומית מבחינתה. אלא שבקרב הסינית הייתה עדיפה בזכות שני יוקו שהשיגה, ו-40 שניות לסיום היא הכריעה את ג'רבי באיפון שהקפיץ אותה לחצי הגמר.

יום רע עבר גם על שלזינגר שאיכזבה. הג'ודוקא הבכירה פגשה את רמילה יוסובובה מאזרבייג'אן, ונכנעה באיפון 35 שניות מתחילת ההתמודדות. אריק זאבי (עד 100 קילו) ייכנס לתחרות רק מחר ויפגוש בסיבוב הראשון את לוסיאנו קוראה הברזילאי בתקווה להביא אולי מדליה מהתחרות.

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully