וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אברהם גרנט הוא שם גדול בכדורגל האירופי"

בבלגרד הופתעו מהגעת הישראלי, עוזרו לשעבר פטרוביץ': "הוא אוהב לשחק התקפי". טוסיץ' ששיחק תחתיו: "הוא מקצוען אמיתי"

אברהם גרנט עשוי להיות מוצג עוד הערב (שישי) כמאמנה החדש של פרטיזן בלגרד, שהודיעה מוקדם יותר שהדיווחים על כך שהישראלי ירוויח 900 אלף יורו לעונה רחוקים מאוד מן האמת.

בהודעה הרשמית של המועדון נכתב: "החלטנו למנות את אברהם גרנט למאמן. אנחנו בטוחים שהוא יוליך את הקבוצה להצלחות. גובה השכר שלו יהיה בהתאם ליכולות ולסטנדרטים של המועדון, ונמוך בהרבה ממה שדווח".

אחרי שתי ירידות בשתי עונות בפרמיירליג עם פורטסמות ועם ווסטהאם, גרנט נמצא בדרך לזכייה ראשונה בתואר מאז הוליך את מכבי חיפה לאליפות בדיוק לפני 10 שנים. עם 10 נקודות יתרון על פני הכוכב האדום בלגרד שבמקום השני, בדרך הבטוחה לאליפות חמישית ברציפות.

גרנט הוא לא שם מוכר בסרביה, ומי שהתנדב לספק מידע על המאמן החדש הוא המגן השמאלי של הכוכב האדום בלגרד ואקס פרטיזן, דושקו טוסיץ', ששיחק כחודש תחת גרנט בפורטסמות לפני שהצרות הכלכליות של פומפי אילצו אותה לשלוח אותו לק.פ.ר.

"אני יודע שדרך הטלוויזיה אפשר לחשוב שאברם הוא אדם קשוח כי הוא לא מחייך הרבה, אבל למעשה הוא אדם נוח שמתקשר נהדר עם השחקנים שלו", אמר טוסיץ'. "בתקופה הקצרה שעבדתי איתו גיליתי מקצוען אמיתי, ששם לב לכל פרט. לא לחינם הוא הדריך קבוצות כמו צ'לסי, ווסטהאם ופורטסמות, אבל כעת אני מאחל לו שיצליח פחות עם פרטיזן כי היא היריבה שלנו".

גם ז'ליקו פטרוביץ' המונטנגרי, ששימש כעוזרו של גרנט בווסטהאם ומאמן כיום את הקבוצה היפנית אורואה רדס דיימונדס, סיפק מחמאות לישראלי באזני התקשורת הסרבית ואמר: "הוא שם גדול בכדורגל האירופי וג'נטלמן אמיתי. הוא מאמן רגוע וחכם, שאוהב לשחק כדורגל התקפי, דבר אידיאלי עבור פרטיזן".

מדוע בחרה פרטיזן בגרנט כמחליפו של סטויינוביץ'?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully