וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבל ברוז'ק הוצע לחיפה, בית"ר והתל אביביות

שכרו של החלוץ הפולני מוערך בכחצי מיליון יורו, אבל טרבזונספור מעוניינת להשאיל אותו ועשויה להשתתף בעלות

החלוץ הפולני פאבל ברוז'ק הוצע בימים האחרונים לכל "ארבע הגדולות" של הכדורגל הישראלי: מכבי חיפה, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. נשיא טרבזונספור, בה הוא משחק בשנה האחרונה, גם הצהיר שהקבוצה מחזיקה בהצעת השאלה מישראל.

ברוז'ק בן ה-28 זכור היטב לאוהדי בית"ר מצמד משחקי מוקדמות ליגת האלופות שלה נגד ויסלה קרקוב במדיה הוא שיחק אז. החלוץ כבש את השער של קבוצתו בהפסד 2:1 באצטדיון טדי וכבש שער נוסף ב-0:5 של ויסלה על אלופת ישראל דאז בגומלין בפולין.

ברוז'ק זכה עם ויסלה בשבע אליפויות וסיים כמלך השערים של הליגה הפולנית בעונות 2007/8 ו-2008/9. הוא ואחיו התאום פיוטר עברו בינואר שעבר לטרבזונספור, אבל ממעטים לשחק. החלוץ פאבל שותף העונה בשבעה משחקי ליגה בלבד, ארבעה מהם כמחליף. בנבחרת פולין יש לו שמונה שערים ב-32 הופעות.

בגלל מעמדו הלא יציב בטרבזונספור, ברוז'ק מחפש קבוצה חדשה וכמה מהאופציות שהועלו הן כאמור הקבוצות הבכירות בישראל. יש לציין שהמשכורת של הפולני מוערכת בכחצי מיליון יורו לעונה, סכומים שבית"ר ירושלים בוודאי לא יכולה לשלם, אך כרגע מדובר בעסקת השאלה לחצי עונה ובמקרה כזה הקבוצה הטורקית עשויה להשתתף בעלויות השכר של השחקן. בפולין דווח היום שדווקא הקבוצה מהבירה היא המועמדת לקלוט אותו.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully