וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בני יהודה: ניר ביטון חוזר

13.1.2012 / 15:00

הקשר שנבחן במנצ'סטר סיטי ישוב להרכב המארחת. מנשה בהרכב הזהובים (ש', 18:00, אין שידור, תקציר בוואלה! ספורט)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה סיימה העונה רק משחק אחד בתיקו אפס, אשדוד לעומתה סיימה בתיקו מאופס בשלושה משחקים.

* בני יהודה היא אחת משלושת הקבוצות היחידות בליגת העל שניצחו העונה את אשדוד (מכבי תל אביב ומכבי פתח תקוה הן שתי הנוספות).

* אשדוד היא קבוצת הבית הטובה בליגה עם 83 אחוזי הצלחה, בעוד שבני יהודה לא ממש מצטיינת במשחקי החוץ שלה ומחזיקה במאזן של 37 אחוזי הצלחה בלבד מחוץ לבלומפילד.

* שתי הקבוצות בדרך כלל מנצחות כשהן כובשות ראשונות. בני יהודה מנצחת בכמעט 80 אחוז מהמשחקים בהם כבשה ראשונה, בעוד שגם אשדוד מחזיקה במאזן טוב ומנצחת ב-75 אחוז מהמשחקים בהם היא כובשת לפני היריבה.

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה ותנסה להוסיף למאזנה שלוש נקודות, על מנת להישאר בטווח נגיעה מהמקום הראשון. אשדוד מחזיקה ברצף מצוין של 14 משחקים ללא הפסד ובשלב זה, המטרה המוצהרת של אנשי הקבוצה, היא לסיים באחד המקומות שמעניקים כרטיס לאירופה. המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך שני שינויים בהרכב. הקשר ניר ביטון, ששב השבוע ארצה, לאחר שסיים את המבחנים במנצ'סטר סיטי, יפתח במקומו של אפה אמברוז המוצהב, שייעדר. הקשר הצעיר חאתם עבד אל חמיד יורכב על חשבונו של לואב כיאל, שפתח במשחק נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, אולם הוחלף כבר בדקה ה-30. שאר ההרכב יוותר ללא שינוי, כאשר בחלק האחורי תמשיך אשדוד להתבסס על צמד הבלמים יאיא פטי וישראל ראש, שנמצאים בכושר מצוין ואף כבשו שערים מול מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר. דוד רביבו, עידן שריקי ורוג'רס קולה, ישלימו את ההרכב כרגיל.

בני יהודה:

מעודדת מאוד מהניצחון 1:5 על הפועל פתח תקוה במחזור שעבר, תנסה בני יהודה לחזור עם נקודות גם ממשחק החוץ הקשה, במגרש סופג הנקודות באשדוד. המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לערוך שינוי אחד בלבד בהרכב, כאשר איציק עזוז שלא פתח בשבוע שעבר, יתופקד בעמדת המגן הימני ועוז ראלי יוסט לקישור, על חשבונו של ישראל זגורי שיירד לספסל. שלו מנשה ימשיך לקבל אשראי ויפתח שוב, לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. הסרבי ננאד מרינקוביץ' יפתח יחד עם פדרו גלבאן ופיני בלילי בחלק הקדמי. הקשר חסן אבו זייד, שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב לסגל וישב על הספסל.

יעמוד למבחן

מ.ס. אשדוד: ניר ביטון

הקשר הצעיר יצטרך להניח מאחוריו את פסטיבל שבוע המבחנים במנצ'סטר סיטי ולחזור להתרכז כעת במשימות של אשדוד. זה בהחלט לא פשוט להתאמן יום אחד לצידם של מריו באלוטלי ודויד סילבה ואז לחזור למציאות האפורה של ליגת העל שלנו, אולם לביטון לא תהיה שום ברירה ובהיעדרו של אמברוז המוצהב, המעמסה על כתפיו של הקשר המוכשר תהיה גבוהה פי כמה. ביטון יודע שאחרי ההתעניינות של רוברטו מאנצ'יני, כל מסירה או בעיטה שלו יעמדו כעת למבחן בלי קשר לזהות היריבה.

בני יהודה: דלה איינוגבה

בני יהודה מגיעה לאחד מהמגרשים הביתיים והקשים בליגת העל ותפגוש את אשדוד, שמשחקת מצוין ומרבה ולכבוש במבצרה. כדי לצאת בשלום מהמפגש, יצטרכו הזהובים לקבל את איינוגבה במיטבו. תנאי מזג האוויר הסוערים עשויים להיות גם הם פקטור במשחק הזה והשוער הניגרי ינסה להימנע מטעויות שטותיות, שעלולות לעלות ביוקר לקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, בן בוטבול, חאתם עבד אל חמיד, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, פיני בלילי.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully