וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ - מכבי פ"ת: תקופת מבחנים

שתי הקבוצות בונות על הרכש שיוציא אותן מהתחתית. אוהד כהן ייעדר (שבת, 18:00, אין שידור, תקציר בוואלה! ספורט)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* תיקו אחד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים, זה המאזן בין הקבוצות באיצטדיון הסופרלנד (רק לשם השוואה: בפתח תקוה שבעה מתוך 12 המשחקים האחרונים הסתיימו ללא הכרעה!). אגב, ארבעה מתוך חמשת המשחקים האחרונים בכל המגרשים הסתיימו בתיקו.

*הניצחון האחרון של פתח תקוה בראשון היה בפברואר 2002.

*מאז הניצחון ההוא באשדוד, פתח תקוה לא ניצחה בחוץ כבר שבעה משחקים רצופים.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

למאמן ניסן יחזקאל יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לתמונת ההרכב וזאת בשל חסרונם של מספר שחקני מפתח ובראשם השוער אוהד כהן, שסובל מפציעה במפשעה ויעדר מהמשחק. שוער המישנה אבירן דלל צפוי לפתוח במקומו בהרכב ויערוך הופעה שניה בליגת העל. ראשון לציון תחסר גם את הקשר המורחק איתי אלקסלסי ואת הזמבי ג'סטין זולו שנמצא במחנה האימון של נבחרתו לקראת אליפות אפריקה שתיפתח בעוד שבוע. מי שצפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב הוא חלוץ הרכש המולדבי גאורגי אובסניקוב, שהצטרף לקבוצה לפני כשבוע וחצי ומרשים מאוד באימונים. באסיפה המסכמת ניסה המאמן יחזקאל להרים את המוטיבציה של שחקניו והקרין להם סרטון וידאו עם כל השערים שכבשה הקבוצה מתחילת העונה.

מכבי פתח תקוה:

"כנראה שההחתמה של איגור מאליש הגיעה בזמן טוב, בדיוק כשקבהא מורחק", כך אמרו שחקנים במכבי פתח תקוה לאחר החתמת הקשר האוקראיני, שממשיך להפגין יכולת טובה באימוני הקבוצה וממתין להופעת הבכורה שלו בליגה. פרט לקבהא המוצהב, פתח תקוה תחסר את תומר אלבז, שיעבור צילום ביום ראשון ואת מקומו ימלא ניצן דמארי, שלאחרונה נדחק לספסל. למזלו של אייל לחמן, שי מימון התאושש מפציעה, ערך אימון ריצה ומסוגל לשחק.

המאמן שם השבוע דגש בעיקר על המצבים נייחים. אתמול הוא אמר לשחקניו בהתייחס להדחה מגביע הטוטו: "כל שבוע אני מדבר על מצבים נייחים. השבוע לא דיברתי אתכם ואז ספגנו גול ממצב נייח, שהחזיר את הפועל תל אביב למשחק". מוחמד פודי והקשר הגנאי סולומון אמואסי ממשיכים להיבחן. עומר גולן חזר מפציעה וצפוי לפתוח על הספסל, כשדני פרדה וציון צמח צפויים להיכלל ב-11. ההתלבטות העיקרית של לחמן היא בנוגע לקישור האחורי, כשסבסטיאן סנסוני ומאליש עשויים לפתוח, אבל גם חגי גולדנברג ואסי משיח בתמונת ההרכב. "הגיע הזמן לשבור את הקרח במשחקי החוץ", סיכמו בקבוצה. "ניצחון ירחיק אותנו מהתחתית, התקרבנו יותר מדי לשם".

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: גאורגי אובסניקוב

החלוץ המולדבי הגיע כדי לחזק את החוליה הקדמית המקרטעת של ראשון לציון, שכבשה רק 21 שערים ומתקשה מאוד להבקיע מתחילת העונה. אובסניקוב הצליח להרשים מאוד באימונים, מאז הגיע לקבוצה ומחר יערוך את טבילת האש הראשונה שלו. בקבוצה מקווים שהמולדבי יוסיף מחץ להתקפה ועל הדרך יעזור לחלוץ השני דיוויד גומז לחזור לכושר הבקעה ואז אפשר יהיה לפנטז על מסע היחלצות מהתחתית.

מכבי פתח תקוה: איגור מאליש

הקשר האוקראיני הגיע על תקן של עוד נבחן, אבל אחרי האימון השני שלו בקבוצה בחדר ההלבשה כבר החלו לדבר על שחקן הרכש הראשון של לחמן. מאליש מגיע מהליגה השניה באוקראינה, אבל משם הגיע בעונה החולפת גם אנדרי פיליאבסקי עד לאירופה. היתרונות של שניהם בולטים: שחקנים גבוהים מאוד (מאליש 1.90, פיליאבסקי 1.93), וניחנים בחוכמת משחק וטכניקה שאמורה לחפות על מעט איטיות. בקרב נדע גם מי שחקן טוב יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; אורי אוזן, ניצן דמארי, שי מימון, טל מעבי; סבסטיאן סנסוני (חגי גולדנברג), איגור מאליש (אסי משיח), דני פרדה, ציון צמח, טל בן חיים; ויקטור מרעי.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, דודו אברהם, קובי מוסא, גיא משפתי (ריף מסיקה), אסי בלדוט, גאורגי אובסניקוב, דייויד גומז.

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט
מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully