וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 נקודות לכספי בניצחון קליבלנד על פיניקס

הישראלי קיבל 21 דקות ולא שותף ברבע האחרון במסגרת ה-90:101 של קבוצתו, שהשתפרה ל-5:5. אירווינג נצץ עם 26 נק'

אם מישהו היה אומר לאוהדי קליבלנד כי הקבוצה שלהם תהיה במאזן של 5:5 בתום חמשת המשחקים הראשונים, הם בוודאי היו קופצים על המציאה. ובכל זאת, מי שנחשבת לאחת הקבוצות החלשות ביותר במזרח גברה הלילה (בין חמישי לשישי) 90:101 על פיניקס ושיפרה מאזנה ל-50%, תוך שהיא רושמת משחק חוץ חמישי במסע משוגע של שבעה משחקים.

מי ששוב לא זכה ליטול חלק משמעותי בחגיגה הוא עומרי כספי. לאחר שקלע חמש נקודות בלבד בהפסד ליוטה וקיבל ביקורות ממאמנו ביירון סקוט בהפסד לפורטלנד, קיבל הלילה הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם 21 דקות והשיב עם 6 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 0 מ-2 ל-3), ריבאונד, 2 אסיסטים וחסימה. כספי עדיין לא שיחק העונה יותר מ-24 דקות במשחק בודד, והמשחק הלילה היה השמיני שלו העונה בו לא הגיע לספרות כפולות בטור הנקודות.

כספי כרגיל פתח בחמישיה של ביירון סקוט, ובמחצית הראשונה ראה בעיקר את הבחירה הראשונה בדראפט אשתקד, קיירי אירווינג, מראה חלק מהפוטנציאל שלו מול סטיב נאש. אירווינג הפציץ 12 נקודות רצופות כשקליבלנד היתה בפיגור 40:34, נעזר בשבע רצופות של אנטואן ג'יימיסון הוותיק, ומשם הקאבס נטלו את ההובלה ולא שמטו אותה עד הסיום. כספי יצא 2 דקות לתום הרבע השלישי ולא חזר, כאשר את מרבית דקות ההכרעה שיחק מחליפו, אלונזו ג'י (שקיבל גם כן 21 דקות הלילה).

אירווינג סיים את משחקו הטוב ביותר העונה עם 26 נקודות (11 מ-17 מהשדה) ו-6 אסיסטים ב-28 דקות בלבד. ג'יימיסון תרם 23 נקודות, ואנדרסון ורז'או צירף 17 ריבאונדים ל-8 הנקודות שלו. מנגד, הסאנס החלשים עדיין לא מצליחים להיכנס לעונה, ו-16 נקודות ו-15 אסיסטים של נאש הבלתי נגמר לא הספיקו הלילה. הרכז הקנדי הבלתי נגמר, אגב, עבר ציון דרך של 16 אלף נקודות בקריירה, והפך לשחקן הפעיל ה-15 שחוגג את ההישג המרשים. מרצ'ין גורטאט הוסיף 14 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 חסימות, ונקודת אור נוספת הגיעה מכיוונו של מייקל רד הוותיק, שחתם בקיץ החולף בשורות הסאנס וערך הלילה את הופעת הבכורה שלו אחרי פציעה ארוכה. הקלעי המחונן תרם 12 נקודות ב-19 דקות. גם זה משהו. הלילה תפגוש קליבלנד את הלייקרס בסטייפלס סנטר.

צפו בתקציר המשחק

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully