וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי עלתה לרבע גמר הגביע

שער דרמטי של גוראן פאנדב העניק לפרטנופי ניצחון 1:2 על צ'זנה, שהוליכה במחצית הראשונה. בשלב הבא: אינטר או גנואה

חלום הגביע של נאפולי, שלא זכתה בקופה איטליה מאז 1986/7, נשאר בחיים הערב (חמישי) בזכות חזרה מפיגור וניצחון ביתי 1:2 על צ'זנה. הפרטנופי הציגו לראשונה את הרכש הצ'יליאני המבטיח אדוארדו ורגאס, אך דווקא הוא כמעט עלה להם במשחק, עם טעות קשה שהובילה לשער החובה. לשמחתו של ורגאס, אדינסון קבאני והמחליף גוראן פאנדב בשער דרמטי השכיחו את הטעות וביצעו מהפך. נאפולי מחכה ברבע הגמר למנצחת בין אינטר לגנואה.

וולטר מצארי השאיר לא מעט שחקני הרכב על הספסל, בדיוק כמו יריבו דניאלה אריגוני, אבל העלה בכל זאת חלק התקפי מסוכן עם מארק האמשיק, ורגאס וקבאני. בדקה ה-20 דווקא מי שערך בכורה בצ'זנה גנב את ההצגה. שטפן פופסקו הרומני, ששיחק עד כה בקבוצת המילואים של צ'זנה ועלה לראשונה בהרכב, ניצל איבוד כדור שלומיאלי של ורגאס והכניע את אנטוניו רוסאטי.

היתרון של המדורגת לפני אחרונה בסריה A החזיק מעמד רק עד הדקה ה-65, אז קבאני איזן אחרי לחץ שהפעילו המארחים. המשחק כבר נראה היה בדרכו להארכה, אלא שבדקה ה-86 פאנדב סובב כדור חופשי מצד ימין שנהדף כבר מאחורי הקו על ידי השוער ניקולה רבאליה. בדיוק כמו שהיא אוהבת - נאפולי עולה שלב בצורה דרמטית.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully