וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה: אל הורפורד עלול להיעדר בין 3-4 חודשים

סנטר ההוקס סובל מקרע בשרירי החזה ויעבור ניתוח, שישבית אותו לפחות עד אפריל. "מאוכזבים מאוד", אמר הג'נרל מנג'ר

אטלנטה אמנם נמצאת עד כה בכושר חלומי העונה, ופתחה אותה עם מאזן 4:7, כולל ניצחונות מרשימים על מיאמי ושיקגו. אלא שגם להוקס, שנחשבים למועמדים רציניים מאוד להגיע רחוק בפלייאוף במזרח, יש צרות. הסנטר המצוין אל הורפורד, נפצע בשריר החזה במהלך ההפסד 96:84 לאינדיאנה הלילה (בין רביעי לחמישי), ועלול להיעדר בין שלושה לארבעה חודשים.

אטלנטה הודיעה כי הורפורד קרע את שריר החזה במהלך הרבע הראשון מול הפייסרס והוא צפוי לעבור ניתוח, מה שיהווה מכה רצינית לשאיפות של הקבוצה להגיע לפלייאוף שנה חמישית ברציפות. הורפורד, שנבחר פעמיים לאולסטאר בעבר, עלול להיעדר ארבעה חודשים, מה שאומר שהשיקום שלו ייכנס עמוק אל תוך תקופת משחקי הפלייאוף. בכל מקרה, הורפורד יקבל חוות דעת שנייה לפני שיחליט האם לעבור ניתוח, אבל גם ההערכה הכי אופטימית אומרת שהוא ייעדר עד אמצע אפריל. אגב, המשחק האחרון של אטלנטה בליגה ייערך ב-26 באפריל.

"אנחנו מאוכזבים מאוד בשבילי אל ובשביל הקבוצה ואנחנו מאחלים לו המון בהצלחה בתהליך השיקום", אמר הג'נרל מנג'ר של אטלנטה ריק סונד, "הוא תרם בצורה משמעותית להצלחת הקבוצה מאז שהגיע לאטלנטה והעדות הכי ברורה לכך היא בחירתו לנבחרת העונה של ה-NBA בעונה שעברה". הורפורד, כאמור, נפצע כשנשארו 6:08 לרבע הראשון מול אינדיאנה. מתחילת העונה העמיד הורפורד ממוצעים של 12.4 נקודות, 7 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-1.3 חסימות

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully