וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן: "שבוע אחד לא דיברתי על מצבים נייחים, וספגנו"

12.1.2012 / 15:45

מאמן מכבי פ"ת ערך אסיפה בעקבות ההדחה מגביע הטוטו. אחרי החתמת מאליש, אמואסי ממשיך בהתרשמות. פודי מתאמן

"בכל שבוע אני מדבר על מצבים נייחים. השבוע לא דיברתי אתכם ואז ספגנו גול ממצב נייח, שהחזיר את הפועל תל אביב למשחק", כך אמר מאמן מכבי פתח תקוה אייל לחמן לשחקניו באסיפה שקיים היום (חמישי) לאחר ההדחה מגביע הטוטו. המאמן הקרין קלטת של המחצית הראשונה והוכיח בעזרתה לשחקנים שהקבוצה הצליחה לשלוט במשחק בעזרת משמעת טקטית.

הקשר הגנאי סולומון אמואסי התבקש להישאר למבחנים בקבוצה למרות החתמתו של הקשר איגור מאליש. כזכור, הקשר האוקראיני סיכם את תנאיו במועדון עוד לפני גביע הטוטו, ששימש כמבחן אחרון עבורו לפני שחתם על ההסכם. היום החל להיבחן בקבוצה גם החלוץ מוחמד פודי (הפועל רעננה), שהוזכר כמועמד לקבוצה עם הגעתו של לחמן אליה.

הבלם תומר אלבז לא התאמן היום, זכר לפציעה מהמשחק מול הפועל תל אביב (חשש לקרע בשריר הירך האחורי), והוא יעבור צילום רק ביום ראשון. המשמעות: הוא לא ייטול חלק במשחק בראשון לציון. שי מימון ערך ריצה קלה מסביב למגרש. לחמן יחפש בימים הקרובים גם בלם, שיצטרף לשלושת הבלמים הקיימים, יחד עם ניצן דמארי. הקשר מרואן קבהא ייעדר מהמשחק בשל כרטיסים צהובים. אם יתאושש מהפציעה לחלוטין, אסי משיח יפתח במקומו. מאליש וסבסטיאן סנסוני נמצאים גם הם בתמונת ההרכב.

בנושא אחר, על פי כל ההערכות, טל בן חיים יעבור להפועל תל אביב. הבעלים של האדומים, אלי טביב, אמור להחזיר תשובה ביום ראשון לעמוס לוזון האם הוא מעוניין לרכוש את החלוץ. השניים היו אמורים לשוחח כבר היום, אבל לוזון הודיע שבשל אירוע משפחתי העניין יידחה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לוזון וטביב נפגשו ביום חמישי שעבר. במהלך הפגישה דרש נשיא מכבי פתח תקוה את מהראן לאלה, מחמוד עבאס ו-1.75 מיליון יורו. אם אכן טביב יסכים למתווה העסקה, בן חיים יצטרף.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully