וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט סיכם בפרטיזן בלגרד

הישראלי יחליף את אלכסנדר סטנוייביץ' במוליכת הטבלה הסרבית, אמור להשתכר כ-900 אלף יורו ויוצג בהמשך היום

אברהם גרנט צפוי להתמנות היום (שישי) באופן רשמי למאמנה החדש של פרטיזן בלגרד הסרבית. המאמן הישראלי יחליף בתפקיד את אלכסנדר סטנוייביץ', מאמנה הנוכחי של הקבוצה שהסתכסך עם הבעלים. רק לפני כמה ימים סיפר סטנוייביץ' כי הוא החליט להישאר, אך סכסוך עם מספר חברי הנהלה שינה את פני הדברים. בתקשורת הסרבית טוענים כי גרנט מקורב לנשיא הקבוצה דרגן דיוריץ' ונפגש איתו לפני מספר ימים, אלא שרק לאחר שבפרטיזן לא הצליחו להשיב לשורותיהם את מאמנם ומאמן מכבי נתניה לשעבר, לותר מתיאוס, נרשמה פניה למאמן נבחרת ישראל לשעבר. גם סוון גוראן אריקסון הוזכר כמועמד, אך דרש למעלה ממיליון יורו עד תום העונה.

על פי הדיווחים בסרביה, גרנט אמור להשתכר כ-900 אלף יורו בנוסף לבונוס של 400 אלף יורו במידה שיגיע עם הקבוצה לליגת האלופות (הבונוס המקביל של סטנוייביץ', אגב, היה כ-80 אלף יורו). הישראלי קיבל את טיוטת החוזה והוא צפוי להיות מוצג בהמשך היום לאחר שהנהלת הקבוצה תתכנס פעם נוספת, כאשר בתקשורת המקומית טוענים כי יביא איתו מספר עוזרי מאמנים משלו. בעמוד הוויקפדיה שלו, אגב, גרנט כבר מופיע כמאמן פרטיזן בלגרד.

ז'ליקו פטרוביץ' המונטנגרי, שעבד עם גרנט בווסטהאם, אמר: "הוא אדם מצוין וג'נטלמן, אין לי ספק שהוא האיש הנכון לתפקיד. הכדורגל הסרבי יקבל ממנו הרבה".

הישג השיא של גרנט בשנים האחרונות היה ההעפלה שלו עם צ'לסי לגמר ליגת האלופות, אך המשחק מול מנצ'סטר יונייטד שנגרר לבעיטות הכרעה מ-11 מטר הסתיים במפח נפש ובהפסד. גרנט, שהדריך את נבחרת ישראל, לא הצליח להשאיר חותם באנגליה בקבוצות הבאות שאימן אחרי שהדריך את פורטסמות ו-ווסטהאם, אך לא הצליח למנוע את ירידתן לליגת המשנה.

במהלך החודשים האחרונים עלה שמו של גרנט כמועמד לאמן את נבחרת צפון אירלנד, להדריך את טוונטה ההולנדית, קלאב ברוז' הבלגית, לחזור לכדורגל האנגלי בתפקיד מקצועי בבלקבורן ולסייע לנבחרת פולין.

פרטיזן בלגרד נמצאת במצב נהדר בליגה הסרבית, ומדורגת במקום הראשון עם מאזן של 14 ניצחונות והפסד אחד. פרטיזן מקדימה בעשר נקודות את הכוכב האדום, כאשר הסיבוב הראשון הסתיים שם והליגה תחודש ב-3 במרץ.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 15:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully