וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס: "בית"ר מזכירה לי את הילדות בארגנטינה"

12.1.2012 / 13:16

הקשר שנחת עבר את הבדיקות הרפואיות, וחתם על חוזה עד לתום העונה. הקבוצה ניצחה במשחק אימון 1:2 את קטמון

דריו פרננדס עבר הבוקר (חמישי) את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והוא חתם על חוזה במועדון עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת, באמצעות נציגו לירן עטיה. הקשר נחת הלילה בישראל עם הדרכון הספרדי שלו ובמידה וכל העניינים הטכניים יוסדרו, הוא עשוי לפתוח בהרכב כבר ביום ראשון הקרוב במשחק החוץ של הקבוצה נגד הפועל פתח תקוה במושבה. לקבוצה לא צפויה להיות בעיה כלכלית להעביר אותו, אך הדבר תלוי בהגעת השחרור הבינלאומי שלו בזמן. בית"ר ירושלים תחסר במשחק את קובי מויאל המוצהב ולכן שילובו של פרננדס מאוד משמעותי לקראת המשחק ביום ראשון.

פרננדז אמר לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות: "אני שמח מאוד לחזור לבית"ר ירושלים. בשבילי זה כמו הבית. בית"ר מזכירה לי את הילדות שלי בארגנטינה עם כל הקהל והטירוף סביבה. אני לא מתייחס למה שהיה בעבר ומסתכל רק קדימה. יש למועדון הזה משימה קשה לצאת מהמצב אליו הוא נקלע וצריך שכולם יהיו מאוחדים כדי שנוכל להישאר בליגה. אני אתן את כל מה שיש לי כדי שזה יקרה. התגעגעתי לישראל, לירושלים, לאקלים. לא באתי לכאן בשביל להעביר חצי עונה, תמיד ראיתי את עצמי לטווח ארוך כאן ואני אשמח מאוד להמשיך כאן גם אחרי הקריירה בכל תפקיד שירצו אותי".

המאמן יובל נעים עדיין לא יכול לתרגל הרכב לקראת המשחק הקרוב בשל העובדה כי שחקנים רבים מושכים פציעות. בשלב זה נראה כי ברק משה ימשיך לתפקד כמגן ימני וייתכן כי עקב צירופו של פרננדס והצפיפות בקישור ההגנתי, ימשיך משה בתפקיד עד לתום העונה, במיוחד לנוכח העובדה כי אין מגן ימני פנוי ראוי בשוק מבחינתו של יובל נעים בשלב זה. באופן כללי, פרננדז מתוכנן לשחק בתפקדי קדמי יותר בנוסף לקובי מויאל ודן אייבינדר, ולא כקשר אחורי כפי שעשה בקדנציות הקודמות בבית"ר ירושלים. גם באלקי לרנקה שיחק פרננדס בתפקיד קדמי יותר ואף בחלק מהמשחקים הוא תופקד כפליימייקר מאחורי החלוצים, תפקידים שמתאימים יותר למה שיובל נעים מחפש בשלב זה.

הזרים שנחתו אמש בארץ, גיאורגי חריסטוב, טודור טימונוב, טומיסלאב איביצ'יץ' והבלם האוקראיני ולדימיר נייקו נבחנו היום במשחק אימון מול הפועל קטמון. שלושת הראשונים שיחקו 60 דקות ואילו הבלם האוקראיני השלים משחק מלא, אך צפוי להיות משוחרר. בסך הכל השלושה הראשונים לא הרשימו אך צפויים להמשיך ולהיבחן מספר ימים נוספים. במשחק עצמו ניצחה בית"ר ירושלים 1:2 משערים של קובי מויאל ולירון דיאמנט, שכבש את שער הניצחון בדקת הסיום.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully