וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס נחת, צפוי לחתום היום

12.1.2012 / 0:05

הקשר אמור לחזור לקדנציה שלישית, לחתום על חוזה לחצי שנה, ולעבור בבקרה כדי שיוכל לשחק נגד הפועל פתח תקוה בראשון

החיזוק של יובל נעים מתקרב: דריו פרנדדס נחת הלילה (רביעי) בישראל וצפוי לחתום במהלך יום חמישי על החוזה בבית"ר ירושלים. פרננדס צפוי לעבור בדיקות רפואיות, ואם הן יסתיימו בהצלחה, ראשי הקבוצה יעבירו אותו בבקרת התקציבים, מה שיאפשר לו לשחק מול הפועל פתח תקוה ביום ראשון.

אחד השחקנים התייחס להגעתו של פרננדס, ואמר: "אם הכל ייסגר אז מגיע שאפו לאיציק, דריו פרננדס זה חיזוק משמעותי אפילו יותר ממשה אוחיון כי הוא כבר היה כאן תחת הלחץ ויודע לקחת את הקבוצה עליו. בפעם הקודמת היה לו בלגאן עם אורי וגם העובדה שאורי דוד של אבירם ברוכיאן לא גרמה ליותר מדי אידיליה ביניהם, אבל היום כולם שוכחים את זה וחושבים רק על מה שטוב להשאיר את הקבוצה בליגה".

כזכור, פרננדס שיחק בבית"ר ירושלים במהלך עונת 2008/09 וזכה איתה בגביע המדינה ולאחר מכן, בשל המצב הכלכלי של הקבוצה, נאלץ לעזוב לאריס סלוניקי. בעונת 2010/11 חזר פרננדס לבית"ר וחתם לשלוש שנים במועדון אך לא הסתדר עם אורי מלמיליאן שהחליט לשחרר את השחקן. לקראת מועד ההעברות בחודש ינואר התחרט מלמיליאן וניסה להחזיר את השחקן לקבוצה, אך פרננדס היה פגוע מכל היחס אליו והחליט שהוא חייב להתאוורר מכל האווירה שהייתה סביבו כאן. כעת חוזר פרננדס לקדנציה שלישית בבירה, שבה אולי יגשים את רצונו להיות שחקן דומיננטי ואחד שיוכל להשתקע כאן בעתיד.

בלי קשר: שלושה זרים נחתו להתרשמות בבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully