וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריו פרננדס עדיין ממתין לויזה, עשוי לא לשחק ביום א'

11.1.2012 / 12:57

משרד הפנים סגור והקשר מקווה שביום חמישי יהיה ניתן לאשר את הויזה לבית"ר ירושלים. חן מנצור עשוי להצטרף. 3 זרים נחתו

בבית"ר ירושלים ממשיכים לעשות מאמצים גדולים להנחית כמה שיותר מהר את הקשר דריו פרננדס לצורך בדיקות רפואיות וחתימה על מנת שישחק כבר ביום ראשון נגד הפועל פתח תקוה במושבה. ההיעדרות של קובי מויאל עקב צבירת כרטיסים צהובים הופכת את הצורך בפרננדס לדחוף, אך בשלב זה גם היום יצטרכו בבית"ר להמתין היות ומשרד הפנים סגור.

במידה שמחר יצליחו בבית"ר להסדיר את עניין הויזה עבור השחקן, הוא יגיע לארץ במהלך הערב או הלילה ויוכל לעבור בדיקות רפואיות, לחתום, להתאמן בסוף השבוע ולשחק ביום ראשון. הכל כמובן במידה שבקרת התקציבים תאשר זאת.

בנוגע לכסף שאמור להגיע מארקדי גאידמק, במועדון משוכנעים כי הכסף אכן ייכנס לחשבון היום או מחר. במועדון התאכזבו שהכסף לא נכנס אתמול אך מאמינים כי מדובר בתקלה והכסף יועבר לכל המאוחר ב-48 השעות הקרובות, כאשר דברים דומים נשמעו מפיו של גאידמק שבניגוד לפעמים קודמות, שמר על קשר והבטיח לטפל מידית בהעברת הכספים. בבית"ר מקווים שיועברו לפחות מיליון שקלים לקופת המועדון.

ללא קשר, היום נחתו בארץ להתרשמות שלושה זרים. הקשר הבולגרי טודור טימונוב, החלוץ הבולגרי גיורגי חריסטוב והקשר הקרואטי טומיסלב איביצ'יץ'. מעבר אליהם, בבית"ר עדיין לא ויתרו על הקשרים הברזילאים אלואיסו ובריאן, ונעשים מאמצים לנסות להביאם למרות שחיש להם הצעות גם מברזיל. הבלם ולדימיר נייקו ממשיך להתאמן ועדיין לא התקבלה החלטה סופית לגביו.

באימון הבוקר התאמן עם הקבוצה חלוץ הפועל ירושלים ונבחרת הנוער לשעבר, חן מנצור, שהגיע להתרשמות ועשוי להצטרף לקבוצה.

דריו פרננדס סיכם בבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully