וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס על סיכום בקבוצה

9.1.2012 / 15:57

הארגנטינאי ששיחק בקבוצה בשתי קדנציות שונות קרוב לחזרה לישראל. מקורבי גאידמק: "הכסף יועבר ביממה הקרובה"

לאחר האכזבה מחתימתו של משה אוחיון בלוצרן השוויצרית, בבית"ר ירושלים עושים מאמצים גדולים להתחזק בכל זאת בעושה משחק. מי שנמצא חזק בתמונה הוא הארגנטינאי דריו פרננדס, ששיחק בבית"ר בשתי קדנציות ב-2008/9 ובעונה שעברה עד ינואר, אז עזב לאחר סכסוך עם המאמן אורי מלמיליאן. גם בקפריסין אישרו מגעים בין הצדדים. לוואלה! ספורט נודע כי הקשר צפוי לנחות בארץ ביומיים הקרובים, לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף לקבוצה לאחר שמרבית תנאיו כבר נסגרו.

פרננדס, ששיחק מאז עזב את בית"ר באלקי לרנקה הקפריסאית, ידוע כשחקן יקר והסיכויים שיחזור לבירה תלויים מאוד בכסף שייכנס מארקדי גאידמק, שהבטיח להעביר היום (שני) את 400 אלף הדולרים לחיזוק הקבוצה. מקורבי גאידמק אמרו היום: "הוא יעמוד במילה שלו והכסף יועבר לבית"ר בשעות הקרובות או מקסימום ביממה הקרובה".

בנוגע לקטע המקצועי, שי חדד סובל מסדק באצבע רגלו ונמצא בספק גדול לקראת המשחק עם הפועל פתח תקוה במושבה, כשרק בסוף השבוע תיבחן מידת כשירותו. לאונרדו פאסוס הברזילאי שמתח את השריר צפוי להיות כשיר. קובי מויאל ייעדר עקב חמישה כרטיסים צהובים וברק משה צפוי להחליפו בקישור.

היום הגישה בית"ר את הערעור בנוגע לעונש הפחתת שתי הנקודות שספגה לאחר הנהמות לטוטו תמוז. בבית"ר חזרו וטענו כי הרקע לא היה גזעני.

משה אוחיון העדיף את לוצרן השוויצרית

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully