וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון חתם בלוצרן השוויצרית

9.1.2012 / 14:46

הקשר שפתח את העונה בלגיה ורשה והיה מועמד לעבור לבית"ר ירושלים, חוזר לשוויץ. עורך דינו רמי מור: "כל העניינים נסגרו"

הקשר משה אוחיון חתם היום (שני) בלוצרן מהליגה השוויצרית הראשונה. אוחיון פתח את העונה בקבוצה הפולנית לגיה ורשה, ובשבועות האחרונים היה מועמד לבית"ר ירושלים. זו תהיה התחנה השניה של אוחיון בשוויץ, אחרי שלפני מספר שנים הוא שיחק בוינטרטור מהליגה השוויצרית השניה. אוחיון חתם על חוזה עד תום העונה, עם אופציה לשלוש שנים נוספות.

בשבוע שעבר הודיעו בלגיה ורשה באופן רשמי על שחרורו של אוחיון, שמצדו חיפש קבוצה בליגת העל. בית"ר ירושלים הוזכרה כאופציה הרצינית ביותר עבור משה אוחיון, שניהל איתה מגעים והיה אמור לחתום על חוזה לעונה וחצי. בסופו של דבר, בבית"ר לא הצליחו לסגור עם מי שהיה אמור לשמש כמחליפו של אבירם ברוכיאן, שעבר בעצמו לפולין, במקרה הזה לפולוניה ורשה. בבית"ר ירושלים לא היו מופתעים מהידיעה על חתימתו של אוחיון בלוצרן מאחר והשחקן בושש לחזור במוצאי שבת לארץ כפי שתיכנן מלכתחילה. בנוסף, הטלפון האישי שלו היה סגור מאז סוף השבוע.

עורך הדין של אוחיון, רמי מור, אמר היום: "שמרנו על דיסקרטיות בנושא בימים האחרונים, אבל היום אני יכול להגיד שכל העניינים נסגרו ומשה אוחיון הוא שחקן מן המניין של לוצרן השוויצרית. משה רצה להמשיך את דרכו בחו"ל, הוא שחקן איכותי ואנחנו מאמינים שהוא יצליח בדרכו החדשה".

אוחיון (28) גדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד ושיחק בשורות הקבוצה מגיל 18 עד עונת 2005/6. בקיץ 2006 חתם בקבוצת וינטרטור השוויצרית ושיחק בשורותיה במשך שנתיים כשחקן אירופאי בשל דרכונו הצרפתי, ואף שימש כקפטן הקבוצה בעונה השניה. בקיץ 2008 חזר אוחיון לקבוצת האם שלו, מ.ס אשדוד, אך אחרי חצי עונה עזב את הקבוצה וניסה את מזלו במדי בית"ר ירושלים. אוחיון שיחק בבירה רק חצי עונה וחזר לאשדוד לשנתיים נוספות. בסך הכל רשם אוחיון 230 הופעות בליגת העל וכבש 39 שערים. הקיץ חזר אוחיון לאירופה כשחתם בלגיה ורשה, אך אחרי שלא קיבל הזדמנות עזב.

לוצרן מדורגת כיום במקום השני בליגה השוויצרית אחרי 18 מחזורים, והיא רחוקה בשבע נקודות מהמוליכה באזל. היא שיחקה השנה בליגה האירופית והודחה בסיבוב השלישי של המוקדמות על ידי אוטרכט ההולנדית. יש לה תואר אחד בליגה השוויצרית (1989) ושתי זכיות בגביע (1960, 1992). השחקן הבולטים בקבוצה הם הקפטן הקאן יאקין מנבחרת שוויץ שאמור לעזוב את הקבוצה כך שמשה אוחיון הוא למעשה מחליפו. שמות בולטים נוספים הם שחקן נבחרת שוויץ לשעבר דניאל גיגה, והחלוץ הרומני כריסטיאן לאנו. אגב, מנג'ר הקבוצה הוא מוראט יאקין, אחיו הבכור של הקאן יאקין.


עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully