וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: קופל ימונה ליו"ר איגוד הכדורסל ב-25 לינואר

12.1.2012 / 10:49

ליו"ר מנהלת הליגה מובטח רוב שידיח את שי שני וימנה אותו במקומו. שני עשוי לפרוש מהמירוץ. בירנבוים לנבחרת העתודה?

ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל תיערך ב-25 בינואר, ובה צפוי להיות מודח היו"ר שי שני ובמקומו ימונה אבנר קופל. כזכור, הישיבה תיערך בעקבות בקשת למעלה מ-10 אחוזים מחברי הנהלת האיגוד לקיים ישיבה שלא מן המניין. בשיחות שקיימו אמש נציגי הפועל הוחלט לתמוך פה אחד בקופל, וכמו כן הובטח ליו"ר מנהלת הליגה את תמיכת מרכזי אס"א ושני שליש מתמיכת מרכז אליצור כך שמובטח רוב הן להדחתו של שני והן למינויו של קופל.

שני הצליח לארגן בימים האחרונים את כינוסה של האסיפה הכללית של איגוד הכדורסל ב-7 בפברואר, ובה יתבצעו שני מהלכים – פיזור הנהלת האיגוד הנוכחית, וקיום בחירות להנהלת האיגוד. בימים האחרונים טוענים מקורביו של שני שבמידה ויודח על ידי הנהלת האיגוד בישיבה שתיערך קודם לכן, הוא עשוי לפרוש מהמירוץ מול קופל, מה שיותיר אותו כמועמד יחיד לתפקיד יושב ראש איגוד הכדורסל.

בנושא אחר, בימים הקרובים צפוי מאמן מכבי ראשון לציון אפי בירנבוים לקבל פנייה רשמית מהועדה המקצועית של איגוד הכדורסל על מנת לשמש כמאמן נבחרת העתודה לקראת אליפות אירופה לנבחרות עתודה דרג ב' שתיערך בקיץ הקרוב בבירת בולגריה, סופיה. כזכור, לפני כשלושה חודשים ביקש מאמן נבחרת העתודה, גיא גודס, להשתחרר מתפקידו, ובאיגוד הוחלט לא לעמוד בדרכו. בסביבת האיגוד מעריכים כי בירנבוים ישמח לקבל את נבחרת העתודה ולתרום את חלקו לכדורסל הישראלי.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully