וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גומא אגייאר: "ההתקפה נגדי היא בלתי נסבלת"

12.1.2012 / 10:34

הספונסר של הפועל ירושלים השיב לטענות שהעלה נגדו חבר העמותה: "יש לנו כוונה לעבוד כתף אל כתף עם הנהלת ירושלים"

עתידה של הנהלת הפועל ירושלים עדיין לא ברור, אבל היום (חמישי) השיב ספונסר הקבוצה גומא אגייאר למכתבו של חבר העמותה רוני הרשנזון, שפנה אליו אתמול וביקש ממנו להפסיק "את מחול השדים הנורא הזה שפוגע בכל היקר לנו". בכל מקרה, הספונסר הסכים לדחות בכמה ימים את האסיפה הכללית שתוכננה ל-16 לחודש על מנת לנסות ולמצות בהסכמה את השיחות בין הצדדים.

אגייאר השיב למכתב וכתב להרשנזון: "אני מצטער לקרוא על ההרגשה שלך. הייתי מופתע מאוד לקרוא שאתה מאוכזב מחלק מההחלטות שלי למנות חברי הנהלה שייצגו את ההשקעות המשפחתיות שלי בהפועל ירושלים. רכשתי את החלק הארי במועדון כדי לתרום לעיר ירושלים, לאוהדים ולמדינת ישראל. הבקשות שלי למנות דירקטורים בהתאם לשליטה שלי בחברה לא משפיעות על המועדון, על השאיפות או על ההנהלה של הארגון".

הספונסר הדגיש כי "האנשים שמייצגים אותי לא רוצים לשנות את רוח המועדון בשום צורה, בשום דרך או אופן, להיפך. אנחנו רוצים להגביר את רוח המועדון ולהפוך את המועדון לחזק יותר. העניין הוא לא רק ששילמתי סכום ניכר של כסף על המניות במועדון, אלא חשובה מכך היא העובדה שיש נושאים תקציביים שנתיים וחשבונות שצריכים להיות מטופלים. כמו כן יש חוזים לטווח הקצר והארוך עם שחקנים, מנהלים ומאמנים שיש לבצע או לחדש, ואני זקוק לנציגים מטעמי שיהיו מסוגלים להבטיח שהם ימומשו בהתאם לדרישת בעלי המניות".

למרות הדברים, אגייאר מדגיש כי יש לו רצון להתפייס עם ההנהלה הנוכחית: "יש לי ולאנשים שמייצגים אותי כוונה לעבוד כתף אל כתף עם ההנהלה של הפועל ירושלים. ההתקפה שמגיעה מתוך הארגון נגדי, נגד משפחתי ונגד אנשי היא בלתי נסבלת. למרות זאת אני רוצה לסלוח להם לטובת המועדון ועתידו. אני מקווה שהפעולות הללו ייחשבו גם כן 'בניגוד לרוח המועדון'".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully