וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "אני לא חושב שמכבי תל אביב צריכה חיזוק"

12.1.2012 / 10:30

המאמן הוסיף: "יש כוונה לצמצם את הסגל" . ברק יצחקי: "רוצים ללכת עד הסוף בגביע". סבן וקולאוטי תורגלו במקום ורד וקונאטה

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מול הפועל באר שבע ביום שבת, והמאמן ניר לוין התייחס לעובדה שהקבוצה הודיעה השבוע רשמית שהוא ימשיך בתפקיד עד סיום העונה, לאחר ההפסד לעירוני רמת השרון.

"אני לא יודע איזה לחץ זה משחרר כי אני לא יודע אם היה לחץ לפני", אמר לוין. "אנחנו עובדים עם השחקנים לטווח הקצר וגם לטווח הרחוק, שזה אומר של שבועות, ובכל התקופה מאז שהגעתי אנחנו עובדים בצורה רגילה בלי להתייחס לכל המשמעויות הרגילות, אז לא הרגשתי שינוי לפני או אחרי ההודעה".

לקראת המשחק מול באר שבע אמר לוין: "למכבי תל אביב יש איכויות שאם נדע לנצל אותן פחות נצטרך להתייחס ליריבות. באר שבע מגיעה במומנטום והיא קבוצה טובה ואיכותית עם מאמן מצוין, אז אנחנו מצפים למשחק קשה".

"יש כוונה לצמצם במידה מסוימת את הסגל", הוסיף לוין. "מספר מועט של שחקנים יושאלו לצערי כי הם שחקנים מוכשרים, אבל אם הם יקבלו הזדמנויות במקומות אחרים תהיה לנו הזדמנות להחזיר אותם בקיץ כשחקנים טובים יותר".

ברק יצחקי הוסיף: "אנחנו שומעים את כל הדיבורים מסביב שהעונה הסתיימה, אבל זה לא מחלחל לשחקנים. אנחנו בהפרש של 15 נקודות מהמקום הראשון אבל גם שהיינו פחות לא הסתכלנו עליו, רצינו להידבק לצמרת ואם לקראת סוף העונה היינו במצב טוב היינו יכולים לדבר על המקום הראשון. המטרות שלנו לא השתנו. אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב, לנצח ולהידבק לחלק העליון. יש עוד מפעל, גביע המדינה, שגם בו אנחנו רוצים להציג כדורגל טוב ובעצם ללכת עד הסוף".

האריס מדוניאנין לא נטל חלק באימון הצהריים של הקבוצה אחרי שהתלונן על פציעה ועבר טיפולים. עומר ורד עדיין לא החלים מהפציעה בשריר המפשעה וערך אימון ריצה בלבד. גם שרן ייני הסתפק באימון חלקי, אולם הוא צפוי לפתוח כרגיל בהרכב.

על פי התרגול שקיים לוין, נראה כי הוא מתכנן שני שינויים בהרכב, כאשר קלמי סבן צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני על חשבון ורד ורוברטו קולאוטי יחליף את מוסא קונאטה בחלק הקדמי. אלירן עטר ערך אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. גם רפי דהן השלים אימון מלא, לראשונה מזה זמן רב והוא עשוי להיכלל בסגל בשבת.

לא קופצים על קשטן: ניר לוין ימשיך עד תום העונה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully