וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הובארט: שחר פאר עלתה לחצי הגמר

הישראלית ניצלה פרישה מוקדמת של צ'קבטאדזה, ותפגוש כעת את ינינה וויקמאייר. גלושקו בשלב המוקדמות השני במלבורן

שחר פאר ממשיכה לתקן ולחפות על פתיחת 2012 המאכזבת שלה, והבוקר (חמישי) היא עלתה לחצי הגמר בטורניר הובארט, ההכנה האחרונה שלה לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה. אחרי שהישראלית המדורגת 37 בעולם נכנסה לשלב שמונה האחרונות, היא עברה את אנה צ'קבטאדזה שפרשה במערכה השלישית.

פאר, שהספיקה לנצח פעמיים בקריירה את הרוסיה שהידרדרה למקום ה-234 בעולם, פתחה את המשחק עם שבירה ועלתה ל-0:2. צ'קבטאדזה החזירה בשבירה משלה ומיהרה לעשות זאת פעם נוספת כדי לטפס ל-2:4. למרות כאבי הגב שמהם היא סבלה, צ'קבטאדזה השלימה את המשימה וניצחה 4:6 במערכה הראשונה.

פאר פתחה רע את המערכה השנייה ונשברה במשחקון השני ופיגרה 2:0. אלא שגם הרוסיה לא הייתה בשיאה, פאר הצליחה להחזיר בשבירה משלה והשוותה ל-2:2. השתיים שמרו על ההגשות הבאות, אך פאר הצליחה לתפוס מומנטום ושברה ל-4:5 לאחר טעות כפולה ומכאן הישראלית השלימה את העבודה וניצחה 4:6. בפתיחת המערכה השלישית פאר הספיקה לזכות במשחקון הראשון, אבל לאחר מכן הכאבים הכריעו את הרוסיה שהודיעה על פרישה.

בעקבות הניצחון, פאר תאבק על מקום בגמר מול המדורגת 1 בטורניר, ינינה וויקמאייר המצוינת. הבלגית גברה ברבע הגמר 4:6, 0:6 על סימונה האלפ הרומניה. פאר מבטיחה לעצמה 130 נקודות דירוג וסכום נאה של 10,200 דולר.

בטורניר הנשים בסידני נקבעו העולות לגמר, אחרי שבמשחק המסקרן בו נפגשו ויקטוריה אזרנקה ואגניישקה רדוואנסקה, ניצחה הבלארוסית 6:1, 3:6, 2:6. בגמר תפגוש אזרנקה את נה לי המצוינת, שעבדה קשה מול פטרה קביטובה, ולמרות שהפסידה 6:1 במערכה הראשונה, היא חזרה מצוין עם 5:7, 2:6 שסידרו לסינית את ההופעה בגמר.

גלושקו בסיבוב המוקדמות השני במלבורן

האם נזכה לראות טניסאית שנייה באליפות אוסטרליה הפתוחה? יוליה גלושקו עברה הלילה (בין רביעי לחמישי) את סיבוב המוקדמות הראשון במלבורן עם ניצחון על ריקה פוג'יארה היפנית (190 בעולם) 1:6, 6:3, 3:6. כעת גלושקו תצטרך לעבור שני סיבובים כדי להיכנס להגרלה הראשית, לראשונה בקריירה שלה.

אלופת ישראל הטרייה (209 בעולם), שראתה את אמיר ויינטרוב מודח כבר בסיבוב הראשון, השיגה חמש שבירות בסך הכל (מתוך 13 האפשרויות שהיו לה) וניצחה את המשחק אחרי כמעט שעתיים. בסך הכל סיימה גלושקו את המשחק עם שלוש טעויות בלתי מחויבות בלבד, והיא נשברה שלוש פעמים.

בשלב הבא תמתין לגלושקו אנדראה חלבאקובה הצ'כית (116 בעולם, 3 במוקדמות). הצ'כית ניצחה בקלות 1:6, 1:6 את כריסטינה קוצ'ובה הסלובקית.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully