וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "חשבנו שיביאו פיגורה כמו רוני לוי או קלינגר"

השחקנים לא מבינים את ההחלטה למנות את המאמן שכשל בהפועל חיפה: "איך מאמן בלי הישגים משמעותיים יעזור לנו לקחת אליפות כשאנחנו בפיגור תשע נקודות מקרית שמונה?"

אחרי המינוי המפתיע של ניצן שירזי למאמנה של הפועל תל אביב, גם שחקנים בקבוצה לא נשארו אדישים והגיבו להחלטת ההנהלה די בהלם. חלקם הגיב באיפוק וחלק אחר אפילו גיחך על החלטת ההנהלה להחתים את שירזי, שנכשל העונה כישלון חרוץ בהפועל חיפה ותחת הדרכתו נותרה הקבוצה בקרקעית הטבלה. בכל מקרה, שירזי צפוי להעביר את האימון הראשון שלו ביום חמישי.

שחקני סגנית האלופה לא ממש ידעו איך לעכל את הבשורה על המאמן החדש של הקבוצה. "חשבנו שיביאו לנו פיגורה לפחות כמו רוני לוי או ניר קלינגר", אמר אחד השחקנים. "אפילו משה סיני ושלום תקווה הם סמלים של המועדון והשחקנים מעריכים אותם מאוד, אבל ניצן שירזי? אין בזה היגיון. איך מאמן שנכשל עם הפועל חיפה והיה אמור לרדת ליגה, מגיע להפועל תל אביב?".

שחקן אחר אמר: "באמת שקשה להבין איך מאמן בלי הישגים משמעותיים הצליח להגיע לקבוצה והוא זה שאמור לקחת אליפות כשאנחנו תשע נקודות הפרש מקרית שמונה. זה נשמע כמו בדיחה, אבל נקווה שהוא יצליח איפה שקשטן לא הצליח". שחקן נוסף ניסה להרגיע, ואמר: "צריך לתת לו סיכוי, היינו צריכים את השינוי ואולי ניצן ושביט יביאו משהו אחר, יש לנו את הסגל הטוב ביותר בליגה, את זה אסור לשכוח". בהנהלת הקבוצה היו מרוצים מאוד מהחתמת שירזי ושביט אלימלך ואמרו: "לפחות בשביל שביט נעשתה פה סגירת מעגל. אנחנו מאמינים בניצן ושביט מאוד, הם עוד יפתיעו את כולם".

גם בהפועל חיפה לא ידעו אם לא לצחוק או לבכות מהבשורה: "כמובן שאנחנו מאחלים לשירזי שיצליח, אבל אצלנו הוא עשה את כל הטעויות האפשריות שמאמן הצליח לעשות. כנראה שבאמת צריך מזל בחיים. נעשה הכל כדי שביום שני הוא לא יפתח את הקדנציה שלו בהפועל תל אביב ברגל ימין".

כזכור, בתחילת השבוע נפלה החלטה לפטר את דרור קשטן המאמן המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי עם שש אליפויות וחמישה גביעים ומי שרק לפני כשנתיים וחצי שימש כמאמן הנבחרת. כעת אמור לחתום ביום חמישי רשמית שירזי, שסגר את תנאיו עד לסוף העונה. הישגו הגדול ביותר של שירזי היה בעונת 2006/7 כשהוביל את בני יהודה לגמר גביע המדינה, שם הפסיד לאדומים אותם יחל לאמן.

בעונה לאחר מכן, התפטר שירזי מבני יהודה ומונה מיד לאחר מכן למאמן מכבי פתח תקוה, אותה הצליח להשאיר בליגה. לקראת סיום עונת 2009/10 הוא מונה לסוג של מנג'ר על בהפועל חיפה, ובעונה לאחר מכן הוא הצליח בחיפה כשהגיע עימה לפלייאוף האמצעי של ליגת העל. העונה שוב הוא נכשל וכמעט גרם ליואב כץ להודיע על הפיטורים הראשונים שלו מאז שהבעלים נחת בקרית חיים, אך לבסוף המאמן החליט להתפטר על דעת עצמו.

הפועל תל אביב: סיני ותקווה סירבו, ניצן שירזי סגר

חמי אוזן המום מהמינוי של ניצן שירזי

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully