וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיני ותקווה סירבו, ניצן שירזי סגר

השניים הודיעו לאלי טביב על סירובם על רקע אורך החוזה שהוצע להם. שעה לאחר מכן סיכם המאמן שהחל את העונה בהפועל חיפה

הספקולציות סביב מינוי המאמן הבא של הפועל תל אביב נמשכו גם היום (רביעי). אחרי שמשה סיני היה המועמד המוביל לרשת את דרור קשטן בתפקיד מאמן הקבוצה, חלה תפנית מפתיעה כשהמאמן סירב לחתום על חוזה לחצי עונה, ויחד עם שלום תקווה שאמור היה לשמש כעוזרו, השניים דחו את ההצעה. שעה לאחר מכן סגר ניצן שירזי, שהחל את העונה כמאמן הפועל חיפה והתפטר, כמאמן הקבוצה. מי שיעזור לו הוא שביט אלימלך שעבד איתו בחיפה.

ההחלטה של סיני ותקווה לא להגיע ולאמן את הקבוצה קשורה לאורך החוזה שהוצע להם. כידוע, לסיני ולתקווה הוצע לאמן את הקבוצה לחצי עונה, אך אלו סירבו והמשא ומתן התפוצץ. השניים הסבירו לבעלים כי חוזה מקוצר עשוי להקשות עליהם להצליח, אך טביב התמיד בסירובו להעניק להם חוזה ארוך יותר. בלי קשר, ביממה האחרונה החלו קולות רבים מצד אוהדי הפועל תל אביב שהשמיעו את התנגדותם כנגד מינויו של סיני, ועשו זאת במשחק חצי גמר גביע הטוטו אתמול מול מכבי פתח תקוה, תוך שהם קוראים "סיני לא יהיה בהפועל", אך לא זו הייתה הסיבה לסירובו של סיני לתפקיד.

בזמן שסיני השתהה, במועדון החלו לחשוב על חזרה לאופציית ניצן שירזי ושביט אלימלך שקיבלו מסרים בנושא, ומיד לאחר סירובו של סיני, פנתה ההנהלה לשירזי, שהתפטר מאימון הפועל חיפה במהלך הסיבוב הראשון, ויחד איתו ישמש בתפקיד עוזר המאמן שוער העבר של הפועל תל אביב ומי ששימש כעוזרו בהפועל חיפה.

שירזי (40), אחיו של שחקן העבר חזי שירזי, החל את קריירת האימון שלו בבני יהודה בעונת 2004/05. לאחר שבילה מספר שנים בקבוצת נעוריו התפטר המאמן ועבר למכבי פתח תקוה, בשורותיה העביר את עונת 2007/08. בקיץ 2008 שוב התפטר שירזי, ובפברואר 2010 הגיע להפועל חיפה כמנהל מקצועי.

תוך זמן קצר החליף את שלומי דורה בתפקיד המאמן והצעיד את האדומים מהכרמל למקום העשירי בעונת 2010/11, אלא שאת העונה הנוכחית פתחה הפועל חיפה בצורה רעה, כאשר צברה שבע נקודות בלבד בתום 13 המחזורים הראשונים. שירזי החליט להתפטר, ואת מקומו תפס טל בנין.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully