וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "בפעם האחרונה שהרגשתי טוב, קרה משהו יפה"

11.1.2012 / 21:22

הקבוצה הנוכחית של חולון מזכירה לרכז נשכחות. גם שמיר מבין: "זה מקום מיוחד". אלפסי: "לא עמדנו באגרסיביות שלהם"

המומנטום המעולה של הפועל חולון נמשך גם הערב (רביעי), כאשר הקבוצה של דן שמיר מחצה את עירוני אשקלון 64:83 והעפילה לחצי גמר גביע המדינה. החולונים הוליכו לאורך מרבית שלבי המשחק, ועם רבע אחרון של 12:24 דאגו להגדיל את התוצאה ולהעניק לקהל האדוק שלהם סיבה נוספת לחגיגה. אגב, מוקדם יותר הערב הודיעה הקבוצה על צירופו של הגארד הישראלי הצעיר גיל אמיתי (22, 1.97 מ'), שגדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ופתח את העונה בעירוני רמת גן.

"אני מאושר מאוד, בשבילי להיות בחצי גמר גביע זה חלום", אמר מאמן המנצחת דן שמיר. "השתתפתי בכמה גמרים, אבל אמרתי לשחקנים - זה תענוג גדול להגיע לחצי הגמר. היה לנו יופי של שבוע. החבר'ה שלנו יודעים מה זה משחקי גביע, מה זה משחקי נוק-אאוט". על האווירה הנהדרת באולם הפחים, שסייעה לקבוצה לנצח פעמיים בלי בעיות מיוחדות תוך מספר ימים הוסיף שמיר: "כבר עברתי בירושלים ובמכבי, אבל זה מקום מיוחד. אין דברים כאלה. עובדה שהרבה אנשים טובים הצליחו פה, וזה בגלל האווירה המיוחדת שיש כאן".

מורן רוט, שסיים ערב נפלא נוסף עם 17 נקודות באחוזים טובים, היה מאושר גם כן בסיום: "היה פה מאמץ קבוצתי אדיר. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, אבל ידענו שאנחנו פוגשים קבוצה מצוינת. ידענו שמשחק גביע לוקחים על הרצפה, עשינו את זה ואני נורא מתרגש. נתנו תצוגה קבוצתית וזה כיף לקהל לשחקנים ולמאמן. אני מקווה שנמשיך לשחק ככה, כי כשנהנים רואים את זה על המגרש". הרכז המצוין שכבר חווה מספר הצלחות עם חולון בשנים האחרונות רמז: "אמנם זכיתי עם הקבוצה באליפות, אבל לא זכיתי עוד בגביע. אני חולם בזמן האחרון, ואני מרגיש טוב. בפעם האחרונה שהרגשתי טוב, קרה משהו יפה, אך יש עוד דרך ארוכה".

עוד גיבור של חולון הערב היה שלומי הרוש, שאמנם קלע רק 2 נקודות אך הוסיף 7 ריבאונדים וניהל היטב את הבריחה של קבוצתו במחצית השניה. בסיום אמר הרכז: "זה מאוד מרגש, באנו כמו גברים ואני שמח שעשינו את העבודה ואנחנו בחצי הגמר. אני עושה את מה שאני אוהב לעשות - משחק עם אנרגיות, ומנסה לעשות מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה לנצח".

מנגד, הודה מאמן עירוני אשקלון אריק אלפסי: "לא עמדנו עם האגרסיביות והאינטנסיביות שלהם. היו עבירות מוקדמות, התחלנו להתפזר למשחק של אחד על אחד, וזה שינה את המשחק שלנו לגמרי. ברבע השלישי עדיין היינו במשחק, ברבע האחרון הייתה התפרקות לגמרי. דברים שאפיינו אותנו בתקופה האחרונה אפיינו אותנו גם במשחק הזה - הכדור לא מספיק זז, לא שחררנו את הכדור מהיד. חסר לי יותר פרגון בהתקפה עם חולון אי אפשר לטעות כל כך הרבה ולתת לה לרוץ. הניצחון הזה מגיע להם, ואנחנו נלמד מההפסד הזה כדי להתקדם בליגה. בנוקיה אני כנראה אבקר כאוהד, אבל זה בסדר".

צפו בהפועל חולון מפרקת את עירוני אשקלון 64:83

מה מחכה לנו בשאר משחקי רבע הגמר?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully