וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא עלתה לרבע גמר הגביע, אודינזה הודחה

הג'אלורוסי הביסו 0:3 את פיורנטינה, מול יובנטוס ברבע. קייבו הפתיעה עם 1:2 באודינה. צרפת: ליון בחצי גמר גביע הליגה

גם באיטליה יודעים שלגביע חוקים משלו. אודינזה, שנראית נהדר בליגה, מדורגת במקום השלישי וניצחה את כל משחקי הבית שלה מלבד התיקו מול יובנטוס, הודחה הערב (רביעי) בשלב שמינית הגמר, כשהפסידה בצורה דרמטית 2:1 לקייבו. רומא דווקא עשתה את העבודה עם 0:3 נהדר על פיורנטינה, ותפגוש בשלב הבא את יובנטוס.

רומא - פיורנטינה 0:3

החבורה של לואיס אנריקה המשיכה את המומנטום הנהדר מהליגה, עם ניצחון חלק על פיורנטינה. התלבושת הצהובה של האורחים סנוורה את רומא במחצית הראשונה, אבל לאחר ההפסקה הסיפור כבר היה שונה. פרנצ'סקו טוטי השאיר בנגיעה קלה לאריק לאמלה בדקה ה-53, והשילוב בין השניים חזר על עצמו כשהכישרון הארגנטינאי נעץ את השני בדקה ה-66. המחליף פאביו בוריני ניצל טעות אומללה של נטו והשחיל את השלישי בין רגליו של השוער בדקה ה-75. רומא השיגה את הנקמה שלה על התבוסה 3:0 שהנחילה לה פיורנטינה לפני כחודש בליגה.

אודינזה - קייבו 2:1

רק לפני חודש ניצחו הזברטה את הקבוצה מוורונה 1:2 בליגה, אבל הערב הגיע שלב הנקמה. פאולו סמארקו כבש מול האקסית והעלה את קייבו ליתרון מוקדם כבר בדקה התשיעית, אך אודינזה לחצה והשיגה את השוויון לקראת הסיום, כשאנטוניו די נטאלה הנפלא הבקיע בבעיטה חופשית בדקה ה-84. האוהדים בפריולי החלו להתכונן להארכה, אלא שבתוספת הזמן המחליף סיריל תרו עבר את דנילו ומצא את הרשת של סמיר הנדונוביץ' במבצע נאה. קייבו תפגוש את סיינה ברבע הגמר.

צרפת: ליון, ניס ולוריין בחצי גמר גביע הליגה

בצרפת הושלמה הערב תמונת חצי גמר גביע הליגה, כאשר שלוש קבוצות הצטרפו למארסיי שעלתה אמש עם 0:3 קליל על קון. שכנתה ניס עבדה הרבה יותר קשה, כאשר ניצחה 3:5 בפנדלים את דיז'ון, אחרי 3:3 מטורף ב-120 דקות. לוריין השיגה 0:1 בלה מאן, ובמשחק המרכזי גברה ליון 1:2 על ליל.

אחרי שלוש שנים ללא תואר, ליון יכולה לחלום בכמה מפעלים, בעוד הדאבליסטית תנסה לשמור בהמשך על שני התארים שלה מהעונה שעברה. הפתיחה הייתה איומה מבחינת ליון, שבדקה ה-11 מצאה עצמה בנחיתות מספרית, בעקבות עבירה גסה של מוחמדו דאבו על לורן בונאר. ג'ו קול ניצל את ההרחקה והעלה את ליל ליתרון משער בדקה ה-27, אחרי בישול של אדן הזארד, אבל המארחים הצליחו לחזור. מישל באסטוס בעט כדור חופשי, וינסנט אניימה שקיבל את המקום בהרכב הפעם רק הדף וקים קלסטרום המשיך את הריבאונד פנימה בדקה ה-41. המהפך הושלם בדקה ה-65, כשליסנדרו לופס הנהדר מצא את הרשת.

דיז'ון הוליכה שלוש פעמים משערים של תומא גרבר (17), בריס ז'וביאל (59) ואריק בותיאק (116), אבל אנתוני מונייה (34), רנאטו סיבלי (77) ולוסיאנו מונסון בבעיטה חופשית (118) שלחו את המשחק לפנדלים עם 3:3. ניס דייקה בכל חמש הבעיטות שלה, בעוד יונוס סנקארה החמיץ אצל דיז'ון, שיכולה להתנחם בהצטרפותו לקבוצה של גאל קקוטה כמושאל מצ'לסי.

לוריין, שהודחה בסוף השבוע מהגביע בידי לה האבר, לא נכשלה פעם נוספת מול נציגה מליגת המשנה, וניצחה 0:1 בלה מאן. ז'יל סונו הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-70, לוריין משחזרת את הישגה מלפני שנתיים עם העפלה נוספת לחצי גמר גביע הליגה.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully