וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט: "לא רע בשביל השחקן השביעי בטיבו בליגה, הא?"

כוכב הלייקרס לגלג על הדירוג השנוי במחלוקת של ESPN אחרי שהפציץ 48 נקודות. רוביו: "רוז השחקן הכי טוב ששיחקתי נגדו"

רק לפני שבועיים נשבו בלוס אנג'לס רוחות של שינוי, כשהקליפרס המבטיחים איימו להפוך לקבוצה הבכירה של העיר והיד הכואבת של קובי בריאנט סיכנה את המשך הקריירה שלו, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הוכיח הממבה השחורה שכוחו עדיין במותניו, עם התפוצצות של 48 נקודות בניצחון הלייקרס 83:99 על פיניקס.

"לא רע בשביל השחקן השביעי בטיבו בליגה, הא?", עקץ קובי בסיום את הדירוג השנוי במחלוקת של ESPN שפורסם בתחילת העונה. "בכל פעם שיש לי משחק חלש כמו בדנבר כולם זועקים לשינוי וצועקים שאני זקן מדי. אבל זה בסך הכל היה משחק רע אחד עם יד כואבת".

"הוא השחקן הכי טוב בליגה", החמיא סטיב נאש. "אז ניתן לצפות ממנו לתצוגה כזו מדי פעם, והיום הוא היה פשוט פנומנלי".

בינתיים ספג לברון ג'יימס, שדורג ראשון באותו דירוג, הפסד מפתיע עם מיאמי כשההיט נכנעו 111:106 לגולדן סטייט. דווין וויד חזר מפציעה והפציץ 34 נקודות, אבל הווריורס הצעירים רשמו קאמבק נהדר מפיגור של 17 נקודות, כפו הארכה וניצחו בעיקר הודות לשש שלשות גדולות של דורל רייט, אקס מיאמי.

"הייתה לי הרגשה טובה לקראת המשחק הזה, אמר רייט שסיים עם 20 נקודות ועזר למארק ג'קסון לקטוע רצף של חמישה הפסדים. "כמובן שהיה חשוב לי לשחק טוב נגד ההיט, שיחקתי שם שש שנים ואתה תמיד רוצה לנצח את הקבוצה הקודמת שלך".

"לא הרגשתי הכי בנוח בגלל החזרה מהפציעה", הסביר וויד. "אבל היה טוב לשוב לפרקט, וניסיתי ככל שניתן להיות אגרסיבי מהפתיחה, כי זו הדרך היחידה לגלות איך אתה מרגיש פיזית".

אחד המשחקים המסקרנים של הערב הפגיש בין דרק רוז לריקי רוביו, כששיקגו ניצחה במינסוטה 100:111. הרכז הטוב בליגה כיכב עם 31 נקודות ו-11 אסיסטים והשקיט במעט את הפסטיבל סביב הספרדי הצעיר, שהיה מצוין עם 13 נקודות ו-12 אסיסטים, שהחזירו את הזאבים למשחק אחרי שנקלעו לפיגור של 24 נקודות ברבע השני אבל לא הספיקו למהפך.

"פתחנו טוב אבל בהמשך לא שיחקנו הגנה והם התחילו לקלוע ולפגוע בנו", אמר רוז בסיום. "בסופו של דבר מצאנו דרך לנצח אבל זה היה הרבה יותר קשה מכפי שהיה נראה בהתחלה, ורוביו נתן חתיכת משחק".

גם רוביו פירגן ליריבו: "הוא נהדר ומאוד קשה לשמור עליו. הוא אולי השחקן הכי טוב ששיחקתי נגדו, ובטוח שהוא השחקן הכי מהיר שפגשתי".

הלילה: קובי להט, לברון מעט, רוז לימד, נוביצקי התאושש

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully