וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צמד לחמד, מאיורקה עלתה לרבע גמר הגביע

סוסיאדד עוד הוליכה, אבל יכולת נהדרת של הישראלי סייעה למאיורקה להביס 1:6 ולהבטיח את מקומה ברבע גמר הגביע

כשנחלה מאיורקה הפסד 2:0 במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר גביע המלך מול ריאל סוסיאדד, היה נדמה שהדחתה מהמפעל קרובה במיוחד. הערב (שלישי) כבר מצאה את עצמה מאיורקה בפיגור 1:0 בבית, אבל אז חוללה קאמבק מדהים, בדרך ל-1:6 ענק כשתומר חמד מפגיז צמד נהדר, ומאיורקה עתה ממתינה ברבע הגמר למנצחת בין אלבסטה לבילבאו.

דודו אוואט נותר על הספסל לנוח, ומרווין אוגונג'ימי, חלוץ הרכש שהגיע מבלגיה ערך הופעת בכורה במאיורקה, אך הפתיחה היתה כולה של סוסיאדד. דייגו איפראן העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי 16 דקות, ובאותו רגע היה נדמה שחרץ את גורל המשחק. אלא שמאיורקה לא נכנסה לפאניקה. הטירוף של המארחים החל בדקה ה-34, אז כבש צ'ורי קסטרו את שער השיוויון בבעיטה חופשית נהדרת, לאחר הכשלה על תומר חמד מחוץ לרחבה. שתי דקות מאוחר יותר הגיע הרגע הגדול של חמד עצמו, שירה טיל מרהיב מ-20 מטרים שנעצר רק ברשת. האורחים עוד לא הבינו מה קורה, ובדקה ה-38 הוליכה מאיורקה בשני שערים, כשחוסה נונס מקבל את הכבוד.

לא חלפו שלוש דקות, ובדקה ה-41 ניסה צ'ורי קסטרו לשלוח כדור רוחב אך שוערם של האורחים עצר את הכדור. כל שאר השחקנים כבר החלו לחזור להגנה, וזוביקאריי כבר התכונן לבעוט בעיטת שוער והניח את הכדור לפניו, אלא שאז הגיח קסטרו מאחוריו, חטף את הכדור וגלגל אותו אל הרשת כדי לקבוע 1:4 מדהים, כל זאת תוך 6 דקות בלבד. המומנטום הנהדר של המארחים נמשך גם במחצית השניה, אז כבש אלפארו את החמישי, ובדקה ה-60 נשלח כדור עומק נהדר אל חמד, שפרץ אל הרחבה ובנגיעה כבש את השני שלו במשחק ואת השישי של מאיורקה, כדי להפוך את הניצחון לחגיגה אמיתית.

ראסינג סנטאנדר - מיראנדס 1:1 (1:3 למיראנדס בסיכום שני המשחקים)

במשחק שהתקיים במקביל, השלימה מיראנדס את המשימה שלה, כשרשמה הישג עצום ועלתה לשלב רבע הגמר, לאחר שסיימה ב-1:1 מול ראסינג סאנטנדר ושמרה על היתרון שלה מהמשחק הראשון (0:2). פדרו מוניטיס העלה את הקבוצה מהליגה הבכירה ליתרון בדקה ה-35, אבל שני כרטיסים צהובים לברנרדו בתוך חמש דקות גרמו להרחקתו בדקה ה-56, מה שהותיר את המארחים ב-10 שחקנים. מיראנדס ניצלה זאת עד תום, ובדקה ה-72 קיבלה פנדל, אותו שלח פאבלו אל הרשת, ואת הקבוצה מלגת המשנה אל השלב הבא.

* בגביע האיטלקי הצליחה לאציו להעפיל לרבע הגמר לאחר ניצחון 2:3 דרמטי במיוחד על ורונה מליגת המשנה באולימפיקו. הרומאים הובילו כבר 0:2 משערים של אנדרה דיאס בדקה ה-44 וטומאסו רוקי בדקה ה-57. האורחת הצליחה לאזן בצורה מפתיעה במיוחד משערים של עמנואלה ברטוני בדקה ה-61 ומרקו ד'אלסנדרו בדקה ה-74. הרננס הצליח להציל את לאציו מהארכה עם כדור חופשי נהדר בדקה ה-90. עכשיו לאציו תחכה לראות את מי תפגוש בשלב הבא, כשהאפשרויות הן מילאן או נובארה, שייפגשו בשבוע הבא.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully