וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון, תלמד: משחק גביע בהולנד ישוחק מול ילדים בלבד

בעקבות פיצוץ המשחק בגביע בין אייאקס לאלקמאר הוחלט על עונש יצירתי למפגש החוזר: הוא ישוחק מול ילדים עד גיל 13

רובכם בוודאי זוכרים את משחק הגביע ההולנדי שפוצץ בין אייאקס לאלקמאר לפני כמעט שלושה שבועות. היום (שלישי) הוחלט שהמשחק החוזר בין שתי הקבוצות, שנקבע ל-19 בינואר, ישוחק מול ילדים בלבד, בעוד רעיון יצירתי שיכול לקבל השראה בהתאחדות הישראלית כתחליף ליציעים הריקים ללא קהל והעונשים שמוטלים על הקבוצות.

כזכור, המשחק שנערך במסגרת שמינית גמר הגביע פוצץ לאחר שבדקה ה-38 אוהד של אייאקס חדר מהיציע לכר הדשא וניסה לתקוף את שוער אלקמאר אסטבן אלברדו. השוער שחש מאוים הסתובב רגע לפני והצליח לבעוט באוהד, תוך שהוא משליך אותו לריצה ובועט בו בעוצמה.

השופט באס נייהיס לא היסס והרחיק את השוער בכרטיס אדום אל מול שחקני אלקמארק ההמומים. חרטיאן ורביק, מאמן אלקמארק לא אהב את ההחלטה והוריד את שחקניו מהמגרש לקול שריקות הבוז של הקהל המקומי. רק לאחר בדיקה שהתקיימה בהתאחדות ההולנדית הוחלט כי הכרטיס האדום יבוטל ויתקיים משחק חוזר.

בשבוע שעבר אייאקס ביקשה מההתאחדות ההולנדית לאפשר את כניסתם של נשים וילדים למשחק כחלק מהעונש שהיא ספגה, אבל בהתאחדות החליטו לצמצם את הנוכחים ולאפשר כניסה של ילדים בלבד, מכיוון שהחוק בהולנד לא מאפשר אפליה בין גברים לנשים. הכרטיסים, אגב, יחולקו חינם למועדונים ולתלמידי בתי הספר היסודיים, כשעל כל שישה ילדים עד גיל 13 תתאפשר כניסה של מבוגר אחד.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully