וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "ניצחנו במרתון בזכות הלב של השחקנים"

10.1.2012 / 20:57

מאמן קרית שמונה מרוצה מאוד מהעלייה לגמר גביע הטוטו. על סולארי: "אני טוען שעד שאין לך את כל השורה, אל תצעק בינגו"

ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה המשיכה היום (שלישי) להראות לכולם מדוע היא הלהיט הבלתי מעורער של עונת 2011/12. הקבוצה של רן בן שמעון הבטיחה את מקומה בגמר גביע הטוטו, התואר בו זכתה רק לפני שנה, ועשתה זאת בהארכה מול הפועל באר שבע עם ניצחון 1:2. אחמד עאבד כבש את שער הניצחון בדקה ה-118, אחרי שדויד סולארי הבקיע את שער היתרון (12) ועידו אקסברד איזן (48) זמנית.

"אנחנו קבוצה חזקה ויש לנו דרך", הבהיר בסיום המשחק מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון. "מגיע שאפו לשחקנים שלא שיחקו תקופה ארוכה, ועכשיו שיחקו 120 דקות, יש להם לב גדול ומגיע להם כל הכבוד. בינתיים הגביע הוא שלנו, וזה ההבדל בין יוסאין בולט בריצת 100 מטר כיפית, לבין ניצחון במרתון. ניצחנו היום במרתון של 120 דקות, השחקנים הראו הרבה לב ורצון וכל הכבוד להם".

בן שמעון התייחס גם לסולארי הארגנטינאי שזכה להבקיע בהופעה הראשונה שבה עלה בהרכב, ואמר: "אני טוען שעד שאין לך את כל השורה, אל תצעק בינגו, אבל זה בהחלט הולך בכיוון הזה. הוא שחקן יוצא מן הכלל שהראה חלק מהיכולות שלו. יש לו הרבה רצון ואין לי ספק שהוא יתרום הרבה מאוד לקבוצה". על המשך הדרך של הקבוצה, אמר המאמן: "אנחנו נמצאים במקום שהרבה דברים תלויים רק בנו. צריך לדעת ליהנות מהרגע. עלינו לגמר גביע הטוטו, ויש מספיק זמן לחשוב על הליגה".

המאמן המפסיד גיא לוי הסביר בסיום: "היו לנו דקות טובות שבהן יכולנו להבקיע. הגענו למצבים טובים ולא נתנו את הפס האחרון כמו שצריך. כמאמר הקלישאה, מי שלא מבקיע, בסופו של דבר סופג". לוי גם התייחס למגן רדיוויה גולובוביץ', שלא עבר בדיקה רפואית ולכן לא פתח בהרכב, ואמר: "התגלתה בעיה ולכן נצטרך לערוך בדיקות נוספות. לא רצינו לקחת סיכון איתו ולכן ויתרנו".

צפו בקרית שמונה עולה לגמר גביע הטוטו

גביע הטוטו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully