וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה עלתה לגמר

הקבוצה של רן בן שמעון מתקרבת לתואר ראשון העונה אחרי ניצחון 1:2 על הפועל באר שבע. אחמד עאבד כבש בהארכה (118)

צפו בתקציר המשחק

כל מי שחושב שמה שעובר העונה על עירוני קרית שמונה זו לא יותר מאפיזודה חולפת, יכול אולי להסתכל אל מפעל גביע הטוטו, המפעל הזניח ביותר בכדורגל הישראלי, שגם בו הקבוצה של רן בן שמעון הולכת חזק על כל הקופה. קרית שמונה העפילה היום (שלישי) לגמר גביע הטוטו עם ניצחון 1:2 על הפועל באר שבע בהארכה, ואחרי שבשנה שעברה היא זכתה בתואר, כעת היא עושה צעד נוסף לעבר תואר ראשון העונה.

שחקני עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ממשיכים להרשים ולנצח. שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים את שער היתרון/ברני ארדוב

מוליכת ליגת העל, שניצחה את באר שבע בשלושת המפגשים האחרונים מבלי לספוג ולא הפסידה ליריבה מהדרום מאז 2006, סיימה במקום הראשון בבית המוקדם, והמשיכה בדהירה שלה קדימה, כשכבר בדקה ה-12 דויד סולארי, הרכש שפתח לראשונה בהרכב, הבקיע את שער היתרון לקריה. סולארי הפגין יכולת גבוהה לאורך המשחק וסיפק כמה סיבות לכל מי שתהה מדוע קרית שמונה הייתה צריכה חיזוק.

אלא שקרית שמונה, שפתחה בהרכב חסר ללא השוער דני עמוס, דושאן מאטוביץ' וסלאח חסארמה, הורידה אחרי השער את הרגל מהגז, ונענשה. באר שבע, שחושבת בעיקר על הצרות בליגה, הצליחה להכניע את איתמר ניצן השוער המחליף בדקה ה-48, כשעידו אקסברד, שהבקיע מול הפועל תל אביב בשבת, עשה זאת פעם נוספת והשווה ל-1:1. המשחק הלך להארכה, לקרית שמונה הייתה סבלנות, ואחמד עאבד הכריע את ההתמודדות בדקה ה-118 עם שער מצוין בנגיחה.

לאחר המשחק אמר מאמן קרית שמונה, רן בן שמעון: "בינתיים הגביע הוא שלנו, וזה ההבדל בין יוסאין בולט בריצת 100 מטר כיפית, לבין ניצחון במרתון. ניצחנו היום במרתון של 120 דקות, השחקנים הראו הרבה לב ורצון וכל הכבוד להם".

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) עם אסד עמאשה. ברני ארדוב
היה שווה לחכות. אחמד עאבד חוגג בדקה ה-118/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 12 - גול! בהתקפה הראשונה של קרית שמונה, היא גם מבקיעה. דויד סולארי עשה תנועה מצוינת פנימה, קיבל כדור משלומי אזולאי וחלף על פני הגנת באר שבע לפני שבעט חד לפינה השמאלית כדי לקבוע 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 20 - באר שבע הגיעה להזדמנות משלה כאשר לוטם זינו הימר על בעיטה מרחוק, אבל נעצר רק במשקוף.

דקה 40 - סולארי ניגש לבעיטה חופשית מצד שמאל אלכסונית לשער, אבל הפצצה שלו פספסה את המסגרת.

דקה 43 - סולארי העביר לאזולאי שהשאיר עם העקב לאבוחצירא, החלוץ בעט, אבל אוהד לויטה הרחיק בקצות האצבעות לקרן.

דקה 48 - גול! כדור קרן שהוגבה לרחבה הביא ליציאה רעה מאוד של איתמר ניצן לכדור, ועידו אקסברד הקדים איתו עם נגיחה פנימה. 1:1.

דקה 69 - אחמד עאבד שנכנס דקה קודם לכן הפציץ בבעיטה חופשית את הקורה, ואוהד לויטה שהתעופף ניצל.

דקה 88 - נאסר בעט כדור שנהדף על ידי ההגנה של קרית שמונה, וגם מהכדור החוזר הוא לא הצליח לייצר בעיטה ראויה. ההמשך היה של אקסברד שבעט את הכדור החוצה.

דקה 90 - אקסברד קיבל כדור מצוין שחלף על פני ההגנה לפני ששיחרר כדור חד, אך הוא חלף סמוך למסגרת.

דקה 91 - קרית שמונה חדרה לרחבה ומריסאת שלח כדור שנעצר בקורה, והציל את באר שבע משער כואב במיוחד.

דקה 103 - נאסר קיבל כדור ונכנס לרחבה, אבל העדיף ללכת על מצב של בעיטה ולא מסירה, ונעצר אצל ניצן.

דקה 118 - גול! הסבלנות השתלמה לקרית שמונה כשהגבהה של סולארי מצאה את הראש של אחמד עאבד, שנגח מדויק פנימה. 1:2 לעירוני קרית שמונה.

הרכב עירוני קרית שמונה: איתמר ניצן, אלעד גבאי (אסעד עמאשה 73), שיר צדק, איתן טיבי, ליאור לוי (בריאן חרסיסיץ' 109), עדי אלישע, בני בן זקן, דויד סולארי, רביד גזל (אדריאן רוצ'ט 84), שלומי אזולאי (ואיל מריסאת 46), שמעון אבוחצירא (אחמד עאבד 68).

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אביתר אילוז, עודד גביש, איבן גארידו (גל דהן 91), שמעון הרוש (ריאן אדלי 46), וויליאם סוארס, לוטם זינו (איציק וקנין 46), יוסף אבו לאבן (יוסי שבחון 65), אופיר דוידזאדה (שמעון לוגסי 74), סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully