וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "מלחמה אמיתית על השליטה במועדון"

10.1.2012 / 20:37

העימות בין הצדדים עלול להגיע לבתי המשפט, כשבהנהלה שוקלים לבטל את ההסכם עם אגייאר. ג'קסון ייעדר כחודשיים

מי שחשב שהמאבק על השליטה בהפועל ירושלים עומד להסתיים, הרי שהוא צפוי להתבדות. כפי שנחשף לראשונה בוואלה! ספורט, מנסים אנשי גומא אגייאר להגדיל את השליטה שלהם במועדון, ועתה נראה כי אנשי ההנהלה הנוכחית מתקשים להאמין שיגיעו להסכמה עם אנשי אגייאר. בירושלים כבר מקיימים התייעצויות אינטנסיביות עם עורכי דין, כשכל האופציות נלקחות בחשבון, לרבות ביטול ההסכם עם אגאייר.

במידה ולא תושג הסכמה, מה שכרגע לא נראה סביר, לא מן הנמנע כי הפרשה הסבוכה הזאת אף תגיע לפתחו של בית המשפט. בתקופה האחרונה השלימו אנשיו של אגייאר את העברת המניות בקבוצה על שמו, ואישרו אותן על שם עו"ד איתן גבאי. נציגיו של אגייאר אף דרשו לכנס אסיפה כללית תוך 21 יום, במטרה למנות ארבעה דירקטורים מטעמו לדירקטוריון ירושלים, כך שהשליטה תעבור אליהם, אולם טרם נקבעה פגישה כזאת. בהנהלה הנוכחית מגדירים את התקופה האחרונה: "מלחמה אמיתית בין שני הצדדים".

בתוך כך, במועדון מנסים להתאושש מההדחה בשמינית גמר הגביע לאחר ההפסד לראשון לציון. לוק ג'קסון, שנפצע בקרסול לפני מספר ימים, ערך בדיקת סיטי בה התברר כי הוא סובל מבצקת בקרסולו והוא צפוי להיעדר מהמגרשים כשמונה שבועות. כזכור, בהנהלה סבורים שיש לערוך שינויים בסגל, ובנוסף לג'ון תומאס שצפוי לעזוב בתחילת החודש הבא, חברי הנהלה רבים היו רוצים גם לראות את ג'קסון מפנה את מקומו, למרות שמאמן הקבוצה החדש, שרון דרוקר לא העביר מסר כזה להנהלה.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים משיבה מלחמה לאנשי אגייאר

מה יצא מפגישת הפיוס בין הנהלת ירושלים לנציגי אגייאר?

הפועל ירושלים: מחנה אגייאר מכריז על מהפכה

הנהלת הפועל ירושלים: "מנסים לאשפז אותנו בכפיה"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully