וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחמם המאבק בין אנשי אגייאר להפועל ירושלים

3.1.2012 / 13:07

בסביבת גומא אגייאר רוצים להשתלט על הדירקטוריון, בהנהלה הנוכחית מבטיחים: "לא ניכנע. מנסים לאשפז גם אותנו בכפייה"

הפועל ירושלים סוערת. אם מישהו חשב שהבעיות במועדון נובעות מהתפקוד של עודד קטש, מגלה לאחרונה שהדרמות בחלונות הגבוהים הן לא פחות בעייתיות. יממה לאחר הראיון שהעניק גורם בסביבתו של גומא אגייאר לגבי הכוונה לשנות את מבנה הנהלת הפועל ירושלים, לוואלה! ספורט נודע כי קיימת מתיחות רבה מאוד בין אנשי אגייאר לבין הפועל ירושלים.

ירושלים נמצאת בעיצומו של מאבק על השליטה בקבוצה, שמאיים על הנהלת ירושלים כפי שהיא כיום. גורמים בכירים בהפועל מגדירים את המצב כ"התחלה של מלחמה". כזכור, אגייאר נכנס להפועל ירושלים כבעלים לפני כשלושה חודשים. הוא הגדיל את אחזקותיו בקבוצה ל -60 אחוזים והפך להיות בעל השליטה העיקרי במועדון. עתה נראה שהנהלת ירושלים הנוכחית עלולה לשלם ביוקר על המהלך, שכן אנשי אגייאר – דוד אבן בראשם – דורשים שינוי מהותי ומנסים לנטרל את המנדט של הנהלת הפועל הנוכחית.

על פי ההסכם שנחתם בתחילת העונה, גומא אמור להעביר להפועל ירושלים 1.75 מיליון דולר בכל שנה במהלך שלוש השנים הקרובות. אתמול כבר הבהיר גורם בסביבתו של אגייאר כי "יש להדגיש שהנהלת הפועל ירושלים צריכה לבצע את מדיניות הדירקטוריון, ואנו רוצים להיות חלק ממנו, כמי שרכשו את רוב הקבוצה הזו וכמי שיעצבו את מדיניות הדירקטוריון".

אנשי אגייאר דורשים למנות ארבעה חברי דירקטוריון מטעמם מתוך השבעה שקיימים, כך שנראה כי המהומה רק בפתח. כרגע לא ברור כיצד יסתיים המאבק. גורם בכיר בהפועל ירושלים נשמע לוחמני מתמיד. "ההרגשה היא שמנסים לאשפז גם אותנו בכפייה, יש שם אנשים מסוימים שיודעים מה הם עושים תקשורתית. זו רק התחלה של מאבק כאן", אומר הגורם לוואלה! ספורט, "הייתה רוח מסוימת להסכם, וזו לא הרוח כעת. המצב יתבהר תוך כמה ימים, זה לא הולך להיות פשוט. אך הפועל ירושלים לא מתכוונת להיכנע.

"אנחנו מאוד אוהבים את גומא, אין לנו בעיה איתו, להיפך, הלוואי והוא היה בא והיה באמת מעורב אישית בהפועל ירושלים, אבל ההרגשה האישית היא שאנשים מנסים לפעול בסמכותו ולא בשמו. ההרגשה האישית שלנו היא שיש הבדל לבין מה שגומא חושב לבין האנשים האלו. גומא נקלע באמצע. הם עובדים עם יועצי תקשורת ויש להם אג'נדה להטמיע רחשים בקהל", סבור הגורם.

הגורם הבכיר מפנה אצבע מאשימה על עיתוי הראיון. "מדוע להוציא כזה דבר שעתיים לפני משחק? בזמן שהקבוצה צריכה שקט מקצועי? מעניין את האנשים האלו השליטה בקבוצה, לא מעניין אותם מהקבוצה עצמה. אחרת הפרסום לא היה יוצא שעתיים לפני משחק, כשאנחנו באחד המשברים הגדולים ביותר שלנו".

סוער בירושלים: מחנה גומא אגייאר מכריז על מהפכה

דיווח: אנדרו ויז'נייבסקי בדרך להפועל ירושלים

מה עוד קורה בהפועל ירושלים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully