וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: ערעורו של וינסנט קומפני נדחה

קפטן התכולים ייעדר מ-4 משחקים, כולל חצי גמר גביע הליגה מול ליברפול (ספ' 1, 21:45), פאלאס ניצחה 0:1 את קרדיף

מנצ'סטר סיטי תיאלץ להסתדר ללא הקפטן שלה וינסנט קומפני בארבעת המשחקים האחרונים, לאחר שערעורו נדחה. כזכור, הבלם הבלגי הורחק במשחק הגביע מול מנצ'סטר יונייטד לאחר משחק מסוכן וכשגלש לכדור עם שתי רגליים. קומפני הורחק משלושה משחקים בשל העבירה הגסה שביצע, לפי האיגוד האנגלי, וממשחק נוסף בשל העובדה שזו פעם שנייה שהוא מורחק השנה.

בתוך כל זה וללא קומפני המושעה, תארח מחר (רביעי) מנצ'סטר סיטי את ליברפול למשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה במגרשה הביתי (ד', 21:45, ספורט 1), שבוע בלבד לאחר שהביסה אותה 0:3 בליגה. במקביל, טוטנהאם תארח את אברטון במשחק השלמה (21:45, פריצות בספורט 1) מהמחזור הראשון.

מנצ'סטר סיטי - ליברפול (רביעי, 21:45, ספ' 1)

הסיטיזנס אמנם הודחו מהגביע האנגלי ביום ראשון אחרי הפסד 3:2 דרמטי למנצ'סטר יונייטד, אך בגביע הליגה וכמובן בליגה עצמה, הם עדיין חזק מאוד בתמונה. מנצ'סטר סיטי תארח את ליברפול למשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר גביע הליגה, כשהגומלין בין השתיים ייערך באנפילד ב-25 בינואר. בחצי הגמר השני ניצחה קריסטל פאלאס 0:1 את קרדיף במשחק הראשון.

במשחק הראשון הצליחה קריסטל פאלאס לנצח 0:1 בבית את קרדיף, נטולת דקל קינן, שלא נכלל בסגל מול הקבוצה אליה הושאל עד השבוע שעבר. אנתוני גארדנר כבש את השער הבודד בדקה ה-43. הגומלין ייערך ב-24 בינואר בקרדיף סטאדיום.

"זו התמודדות של שני משחקים ואנחנו חייבים לוודא שנישאר בתמונה", אמר חלוץ ליברפול קרייג בלאמי, "יש לנו גומלין באנפילד והמועדון שלנו יודע הכל על התמודדות של שני מפגשים. אם נצליח להגיע למשחק באנפילד עם סיכוי טוב, תהיה לנו אפשרות מצוינת להגיע לוומבלי". מנגד, מנג'ר סיטי רוברטו מאנצ'יני אמר: "קשה לנו כי יש הרבה פציעות ושחקנים נעדרים, ואני חושב שזה מדהים שווינסנט לא יוכל לשחק בארבעת המשחקים הבאים".

פרט לקומפני, סיטי תיאלץ להסתדר ללא האחים קולו ויאיא טורה, שנמצאים עם נבחרת חוף השנהב באליפות אפריקה. דויד סילבה סובל מפציעה והוא בספק, כשגם אדין דז'קו עלול להיעדר בשל פציעה. בליברפול, אמור סטיוארט דאונינג להיות מחוץ לסגל בשל פרשת המעצר שלו בסוף השבוע האחרון כשבמקרה כזה מקסי רודריגס צפוי לפתוח.

טוטנהאם - אברטון (21:45, פריצות בספורט 1)

סוף סוף ובשעה טובה ישלימו התרנגולים את המשחק החסר שלהם, שנדחה עוד מהמחזור הראשון בשל המהומות שהתרחשו באותה תקופה בלונדון. טוטנהאם תארח את אברטון בוויט הארט ליין, כשניצחון ישווה את מספר הנקודות שלה לזה של מנצ'סטר יונייטד, לה יש הפרש שערים טוב בהרבה, ושלוש בלבד ממנצ'סטר סיטי המוליכה.

מי שאמור להמשיך להיעדר אצל טוטנהאם הוא הקשר המצוין סקוט פארקר, שסובל מפציעה בברכו. הבלמים לדלי קינג ו-וויליאם גאלאס והקשר סנדרו ייעדרו גם הם. מנגד, אברטון מגיעה למשחק מהמקום ה-11 עם 24 נקודות והיא תיאלץ להסתדר ככל הנראה ללא פיל ג'אגיילקה, לאון אוסמן, ג'ק רודוול, טוני היברט, טים קייהיל ורוס בארקלי, שנעדרו בשבת, לא אמורים לחזור.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully