וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל לנון: "חדשות מאוד עצובות עבור בירם כיאל"

קשר סלטיק נותח בקרסולו וגמר את העונה. המנג'ר: "אובדן גדול, מאוכזבים בשבילו". בקבוצה ינסו להכשירו לאימוני טרום העונה

בירם כיאל נותח אתמול (שני) בקרסולו, הוא ייעדר לפחות ארבעה חודשים מהמגרשים והמשמעות היא שלמעשה הקשר סיים את העונה. כזכור, כיאל נפצע במהלך ניצחון סלטיק 0:1 בדרבי על ריינג'רס ב-28 בדצמבר לאחר תיקול חריף של לי מקאלוך. תחילה סברו במועדון כי מדובר בפציעה קלה שתגרום לישראלי להיעדר מספר שבועות, אבל בדיקה נוספת גילתה נזק לרצועה שמחייב ניתוח.

סלטירק פרסמה הודעה רשמית בה נכתב: "המועדון יכול לאזשר שלצערנו החששות הגדולים שלנו התממשו ובירם ייעדר לפחות ארבעה חודשים". המנג'ר ניל לנון הוסיף: "אלו חדשות מאוד עצובות עבור בירם. הוא היה פשוט מבריק וחיוני עבורנו העונה. ברור שמדובר באובדן גדול, אבל חשוב מכך אנחנו מאוכזבים בשבילו שהוא ייאלץ להחמיץ חלק גדול מהעונה בזמן שהוא משחק כל כך טוב".

בצוות הרפואי של סלטיק ינסו לעשות מאמצים להכשירו על מנת שיוכל לפתוח אימוני טרום העונה בקיץ הקרוב. לנון: "הבריאות והכשירות שלו בעדיפות עליונה אצלנו ונדאג שהוא יקבל את מלוא התמיכה בזמן הקרוב". המנג'ר, אגב, טען כי לא יחפש מחליף לכיאל בחלון ההעברות.

כידוע, כיאל חתם בחודש אוקטובר על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד קיץ 2015. הקשר בן ה-23, שנמצא בעונתו השנייה במועדון, הספיק לרשום עד כה 18 הופעות ליגה בהן סיפק בישול אחד.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully