וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המדינה: חולון ואשקלון רוצות חצי גמר

10.1.2012 / 17:37

בפעם השלישית בארבע העונות האחרונות יפגשו הפועל חולון ועירוני אשקלון ברבע גמר גביע המדינה (19:00, ערוץ 1)

משחקי רבע גמר גביע המדינה ייצאו לדרך כבר מחר (רביעי, 19:00, ערוץ 1) במשחק בו תארח הפועל חולון את עירוני אשקלון. הקבוצה של דן שמיר עברה עד כה בגביע את עירוני נס ציונה וברק נתניה והופיעה בשלב חצי הגמר 7 פעמים מאז שנות ה-80, כשהפעם האחרונה הייתה אחרי ניצחון חוץ על עירוני אשקלון בעונת 2008/9. מנגד הקבוצה מהדרום עברה עד כה רק את אליצור רמלה בשמינית הגמר והופיעה בחצי הגמר רק פעם אחת, בעונת 2009/10, לאחר שגברה על חולון בשלב רבע הגמר באולם הפחים.

בהפועל חולון היו מרוצים מאוד מהעובדה שההגרלה סידרה להם משחק בית, במיוחד לאור המאזן המצוין של הקבוצה העונה במשחקים באולם הפחים שעומד על ארבעה ניצחונות לעומת הפסד בודד, דווקא לעירוני אשקלון. בחולון בונים מאוד על הדחיפה העצומה שאמורה הקבוצה לקבל מהקהל, אבל יודעים שרק עם הקהל לא תגיע הקבוצה רחוק. המאמן דן שמיר ניסה להוריד את שחקניו לקרקע אחרי הניצחון על ברק נתניה ב-40 הפרש, ההפרש הגבוה ביותר בין קבוצות בליגת העל במשחק גביע מאז עונת 2000/1.

מנגד, בעירוני אשקלון יודעים כי למרות שעל פניו רצף ההפסדים של הקבוצה נגמר, היכולת רחוקה מלשכנע. אשקלון כבר הובילה ב-20 הפרש על אליצור רמלה, אך דקות אחרונות רעות מאוד כמעט וגרמו לסנסציה גדולה, ורק יכולת טובה מקו העונשין מנעה הדחה מביכה. המאמן אריק אלפסי לא נתן לשחקניו יום חופש, בניגוד לשאר קבוצות הליגה, במטרה לעבוד על הטעויות שמאפיינות את הקבוצות לאחרונה. בקבוצה מקווים מאוד להמשיך במגמת שיפור מסויימת ולהפתיע את חולון במשחק חוץ, כאשר לא מעט מאוהדי אשקלון צפויים להגיע לאולם הפחים.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully