וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצים האפריקאים נחתו בארץ לקראת מרתון טבריה

26 רצים ורצות מקניה ומאתיופיה ואחד מצרפת נחתו הלילה בארץ וכבר נמצאים בטבריה. יחד אתם נחתו גם סטאין וזימרו

21 רצים ו-5 רצות מאתיופיה וקניה נחתו בארץ לפנות בוקר (שלישי) לקראת מרתון "ווינר" טבריה ה-35 שיתקיים ביום חמישי. פטריק טוואמבה, הצרפתי ממוצא קנייתי שסיים שני בשנה שעברה, נחת כשעה לאחר מכן. בין הנוחתים מטיסת אתיופיאן איירליינס מאדיס אבבה היה גם לאונרד מוצ'רו, מנצח מרתון טבריה ה-30 וה-31. אחרי שבשני המרתונים האחרונים בטבריה לא השלים את הריצה, אמר מוצ'רו לאחר נחיתתו: "הפעם באתי לזכות. למדתי את הלקח מהפעמיים הקודמות. גם הפעם ארצה לשבור את שיא המסלול, אולם הריצה שלי תהיה שקולה הרבה יותר".

הרץ בעל התוצאה הטובה ביותר שנחת היה קוטו אדווין קואץ' הקנייתי, שקבע בשנה שעברה את שיאו האישי – 2:08:57 שעות והעדיף להישאר צנוע: "יש כאן הרבה רצים טובים. העובדה שהשיא האישי שלי טוב משלהם לא אומרת דבר. תהיה תחרות טובה ואני מקווה לנצח, לשפר את שיאי האישי, אבל זה לא יהיה קל מול כל המשתתפים שירוצו". מי שעוד נחתו באותה טיסה היו שני הישראלים הבכירים, היילה סטאין וזוהר זימרו, שחלק מהאתיופים שנחתו הם חבריו לאימונים. "יש כאן רצים חזקים וטובים. אני מכיר אותם היטב ומקווה בעזרתם להשיג תוצאה טובה,, אמר הישראלי היחיד שמקומו בלונדון מובטח והוסיף, "מבחינתי ארצה לרדת מ-2:18 ולהוכיח לעצמי שאני ביכולת טובה. מזג האוויר, כמו בכל מרתון, ישחק תפקיד מרכזי".

שאיפותיו של סטאין דומות לאלו של סגנו מהשנה שעברה: "הניצחון פחות חשוב. הזמן הוא העיקר. מקווה לרדת מ-2:18 ולקבוע כרגע לפחות את קריטריון B". לשאלת מזג האוויר ענה סטאין: "אין בעיה עם גשם. הבנתי שהטמפרטורה תהיה טובה. הבעיה הגדולה ביותר היא הרוח. אם היא תהיה חזקה זה יהרוס לכולם".

הלילה (בין שלישי לרביעי) צפויים לנות רצים ורצות נוספים מקניה ואתיופיה. בשיחות טלפון שקיימו עם הקנייתים ג'ון סמי קיבט ורוברט קיפקואץ' צ'רויוט, הבטיחו השניים כי יגיעו הלילה, למרות שהיו אמורים לנחות לפנות בוקר.


אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully