וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים לקאנטונה: "הוא לא באמת מתכוון להיות נשיא"

בצרפת ברור לכולם שאריק קאנטונה שהודיע על התמודדותו לנשיאות לא יזכה. מצד שני, הוא מצליח לקדם את האג'נדה שלו

בתקשורת הצרפתית עסקו היום (שלישי) באופן נרחב בידיעה על כוונתו של כדורגלן העבר, אריק קאנטונה, להתמודד על נשיאות צרפת. כזכור, קאנטונה עובד על גיוס 500 חתימות של ראשי ערים כדי שיוכל להתמודד בסיבוב הראשון של הבחירות בחודש אפריל הקרוב. הכדורגלן שפרש ב-1997 והפך בין השאר גם לשחקן קולנוע, שם דגש על מחוסרי הדיור בצרפת, שלטענתו נוגעת לו באופן אישי. מצד שני, הפוליטיקאים הצרפתים העלו גיחוך באשר להצהרותיו של קאנטונה. מרביתם זוכרים את האמירה ה"לא אחראית" שלו כהגדרתם, כשב-2010 קרא קאנטונה לאזרחי צרפת למשוך את כספם מהבנקים כדי לגרום להתמוטטות כלכלית.

שר האוצר הצרפתי פרנסואה ברואה אמר היום: "אותו קאנטונה שדואג למחוסרי הדיור הוא אותו קאנטונה שקרא לאנשים לפעול לאסון כלכלי". לעומת זאת, מקורבים לאריק קאנטונה טוענים כי הוא לא באמת מתכוון להיות נשיא, אלא להעלות את המודעות לטיפול בבעיות הרווחה בצרפת. אחד מהם אמר: "הוא אוסף את החתימות כדי להחתים את השרים במטרה לדאוג למחוסרי הדיור. צריך אישיות כמו קאנטונה כדי לדאוג למחוסרי הדיור".

באשר לפרשנות על המהלך הפוליטי של קאנטונה, אף אחד לא משתעשע. מצד אחד, ברור לכולם שכדורגלן העבר לא יוכל לסכן את הנשיא המכהן ניקולה סרקוזי ואת יריבו העיקרי פרנסואה הולנד. מצד שני, כבר קרו בעבר מקרים שבהם סלבריטיאים התמודדו בבחירות בצרפת וגזלו קולות חשובים ממועמדים מרכזיים, ובצרפת מעריכים שזה בהחלט תסריט אפשרי במקרה של אריק קאנטונה.

אריק קאנטונה יתמודד על נשיאות צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully