וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.1

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* שאלקה הודיעה על החתמתו של הקשר האחורי המצוין של מנשנגלדבאך רומן נוישטאדר, בהעברה חופשית, שכן השחקן יסיים את חוזהו בקיץ. "אנחנו נרגשים שהצלחנו לצרף את השחקן המצוין הזה", אמר המנהל המקצועי של הרויאל בלוז הורסט הלדט.

* ג'לויד סמואל, בלם אסטון וילה ובולטון לשעבר ובלם נבחרת אנגליה הצעירה לשעבר, עבר לאסטחלאל מהליגה האירנית: "הכל פה הולך מצוין, אני מתרגש לקראת האתגר".

* ווסט ברומיץ' צירפה את סקוט אלן, קשרה בן ה-20 של דנדי יונייטד, בחוזה לשנתיים וחצי.

* סוונסי הודיעה על צירופם של שני שחקנים בני 19: דורנל סיטו שהגיע מלאנס הצרפתית ורורי דונלי שהגיע מקליפטונוויל. השניים חתמו לשנתיים במועדון.

שמועות

* "דיילי מייל" מדווח כי מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו רוצה לצרף את לואיס סוארס, חלוץ ליברפול. כידוע, סוארס הורחק לשמונה משחקים בגלל תקרית גזענית והפך לגיבור שלילי באנגליה, ומוריניו "מוכן להוציא אותו מהסיוט בליברפול ולשלם עליו 30 מיליון יורו", כך על פי הדיווח.

* באנגליה מדווחים שארסנל רוצה לצרף את עלי סיסוקו, המגן השמאלי של ליון. גם דורטמונד וניוקאסל הוזכרו כמועמדות לקלוט את השחקן.

* עוד טוענים באנגליה: מארק יוז, אם אכן ימונה למאמן קווינס פארק ריינג'רס, רוצה להביא לקבוצה את דידייה דרוגבה ודארן בנט. על פי הדיווחים, הוא דורש מההנהלה לפחות 20 מיליון ליש"ט לרכש בינואר. "דיילי מייל" טוען כי היעד הראשון של יוז יהיה כריס סמבה מבלקבורן.

* מנצ'סטר יונייטד שוקלת לרכוש את המגן הימני וסיליס טורוסידיס, שחקן נבחרת יוון ואולימפיאקוס. מחירו: 6 מיליון יורו.

* ווין רוני שוב מצהיר על אהבתו לאלכס פרגוסון: "לעולם לא ארצה לשחק תחת מנג'ר אחר".

* רונאלדו הברזילאי, שהעניק אתמול בטקס מרגש את פרס כדורגלן השנה לליאונל מסי, אומר: "ניימאר לא רק יכול להשיג את מסי, הוא יכול להיות טוב יותר. אבל הוא כישרוני מדי בשביל להישאר בברזיל. הוא צריך לעבור לאירופה".

* מסימו מוראטי על האפשרות הריאלית שקרלוס טבס יעבור לאינטר: "יש עוד 20 יום להחליט, נראה. אם נקנה אותו, זה לא יהיה כדי לעשות דווקא למילאן".

* "דיילי אקספרס": פרנק למפארד, שלא זוכה לאמון גדול מצד אנדרה וילאש בואש בצ'לסי, עשוי לחזור לווסטהאם ולסיים את הקריירה בקבוצתו הראשונה.

* "פיפל" מדווח שצ'לסי הודיעה ללמפארד שהוא יכול לעזוב, כל עוד זה לא למנצ'סטר יונייטד, שכביכול התעניינה בו לפני חזרתו של פול סקולס.

* צ'לסי קרובה מאוד לסגור סופית את רכישת צירופו של קווין דה ברוין, קשר גנק הבלגית, תמורת 8 מיליון יורו.

* מריו גצה, קשר דורטמונד, אומר: "הייתי שמח אם נורי שהאין היה חוזר לדורטמונד מריאל מדריד, הוא יתקבל פה בזרועות פתוחות".

* בלם טוטנהאם וויליאם גאלאס על החיים אחרי הפרמיירליג: "אם יזדמן לי, אשחק בקטאר או בארה"ב ב-MLS".

* רוברטו מאנצ'יני לא ממש מתבייש: "דיילי מייל" טוען כי מאמן מנצ'סטר סיטי ייזום שיחה עם היו"ר חלדון אל מובארק וידרוש תקציב לרכש בינואר.

* רובי קין, 31, ערך אימון בכורה באסטון וילה, על אף שמעברו לקבוצה טרם נסגר רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully