וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "בגביע כבר זכינו, הליגה חשובה יותר"

מאמן ריאל מדריד הציג את סדר העדיפיות לקראת מלאגה (ג', 23:00, ספ'1) והגן על רונאלדו: "לא חגג? אני אפילו לא קמתי"

הדרך לקלאסיקו כבר ברבע גמר גביע המלך תוכל להיסלל מחר (שלישי) כאשר ריאל מדריד תגיע למלאגה במטרה להשלים את המלאכה, אחרי המהפך המרשים בניצחון 2:3 במשחק הראשון של שמינית הגמר. לברצלונה מצפים חיים קלים יותר ביום חמישי, אז תתארח אצל אוסאסונה עם יתרון מבטיח של 0:4. עוד מחר, מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד תנסה למחוק פיגור 2:0 מול ריאל סוסיאדד. לראסינג סנטאנדר מצפה משימה דומה מול מיראנדס הצנועה מהליגה השלישית.

מלאגה - ריאל מדריד (23:00, ספורט1 ו-HD)

ז'וזה מוריניו שטף את שחקניו בעקבות פתיחת המשחק הנוראית בשבוע שעבר מול מלאגה. ריאל מדריד נקלעה לפיגור 2:0 בהפסקה, אבל הצליחה להתאושש עם שלישייה במחצית השנייה ולהגיע עם 2:3 לגומלין. בסוף השבוע ריאל נהנתה מניצחון קל על גרנאדה ומעידה של ברצלונה, ותשמח לפגוש את היריבה המושבעת במסגרת הגביע כשהיא מחזיקה ביתרון של חמש נקודות בליגה.

מוריניו יחסר את פפה, ריקרדו קרבאליו ואנחל די מריה, אבל קארים בנזמה שנמצא בכושר נהדר התגבר על הפציעה הקלה ויוכל לשחק, כמו גם כריסטיאנו רונאלדו שוויתר על טקס כדור הזהב. מלאגה תחסר את חואקין וז'וליו בפטיסטה הפצועים, ובלעדיהם תנסה לנצח את ריאל מדריד לראשונה מאז ספטמבר 1983.

"הגביע לא חשוב כמו הליגה, במיוחד אחרי שזכינו בו בעונה שעברה", הודה מוריניו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "למרות זאת, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ונעשה את המירב. זה משחק חשוב, אז לא אעשה רוטציות". על הפער בליגה אמר: "כבר איבדנו העונה חמש נקודות בשני מחזורים. אין מה להתרגש".

מוריניו התייחס גם לעובדה שרונאלדו לא חגג את השער בשבת ואמר: "אני חושב שזה יותר רלוונטי שהוא חוגג בשערים חשובים שמנצחים משחקים, מאשר שער חמישי בדקה ה-90. אם מבקרים את השחקנים שלא חוגגים, למה לא לבקר גם אותי? לא חגגתי אף שער. אפילו לא קמתי".

מאיורקה - ריאל סוסיאדד (21:00, ספורט1)

אחרי ששמר על שער נקי במשחק הליגה האחרון נגד לבנטה (0:0) דודו אוואט צפוי לחזות גם בגומלין מול ריאל סוסיאדד מהספסל, כאשר מי שיפתח בין הקורות, כנהוג במשחקי הגביע, הוא שוער המשנה חואן קלאטיוד. תומר חמד, שלא שותף בשבת, יקווה לקבל דקות הפעם, כשקבוצתו חייבת לכבוש אחרי ההפסד 2:0 בשבוע שעבר. מרווין אוגונג'ימי, חלוץ הרכש שהגיע מבליגה, ייכלל לראשונה בסגל וצפוי לערוך בכורה. מאיורקה, אגב, לא ניצחה באנואטה מאז מאי 2003.

ראסינג סנטאנדר - מיראנדס (22:00)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully