וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל הוגרלה עם הולנד, בריטניה ופורטוגל

שחר פאר ויוליה גלושקו זכו להגרלה סבירה, כשבבית המקביל תשחק פולין. הטורניר יתקיים באילת בין ה-1 ל-4 בפברואר

הבוקר (שני) נערכה הגרלת הבתים של טורניר בית 1 בגביע הפדרציה, שיתקיים בין ה-1 ל-4 לפברואר באילת. נבחרת ישראל עם שחר פאר ויוליה גלושקו, הוגרלה לבית ג' יחד עם נבחרות הולנד, בריטניה ופורטוגל. בטורניר בית 1 בגביע הפדרציה ישתתפו 15 נבחרות שחולקו לארבעה בתים. ארבע הנבחרות שינצחו את הבתים שלהן, יתמודדו בשלב חצי הגמר על שני כרטיסים לבית העליון של המפעל. גם בשנה שעברה נערך הטורניר במסגרת בית 1 באילת, אבל ישראל לא הצליחה להעפיל לבית העליון אחרי שהפסידה בבית המוקדם לפולין.

על הנייר, נבחרת בריטניה נראית החזקה בבית. הקפטנית שלה אגב היא ג'ודי מארי, אמו של אנדי מארי המדורג 4 בעולם. השחקניות המובילות בבריטניה הן הלנה בלטצ'ה (53 בעולם) ואן קאותבונג (75 בעולם). בנוסף יש לבריטיות גם את הצעירה המבטיחה בת ה-19, הת'ר ווטסון, המדורגת במקום ה-106 בעולם. בשנה שעברה הבריטיות שיחקו באילת ולא הצליחו לעבור את הבית המוקדם אחרי שהפסידו לשוויץ. גם להולנד יש שתי שחקניות טופ 100. מדובר בארנצ'ה רוס (79 בעולם) ובמיכאלה קרייצ'ק (91 בעולם) שנחשבה בעבר להבטחה גדולה שלא מומשה. ההולנדיות ניצחו בשנה שעברה את שלושת המפגשים בבית המוקדם ונעצרו על ידי השוויצריות בחצי הגמר. השחקניות הבולטות בפורטוגל הן מישל לארשר דה בריטו (148 בעולם), שהתפרסמה עד היום בעיקר בזכות הזעקות הקולניות שלה בזמן משחק ומריה ז'ואו קוהלר (222 בעולם). פורטוגל עלתה למעשה מהבית האירופי/אפריקאי מספר 2.

נבחרת פולין, אותה תוביל אגניישקה רדוואנסקה (8 בעולם) תשחק בבית ד' יחד עם רומניה, קרואטיה ולוכסמבורג. בבית א' ישחקו אסטוניה, אוסטריה ובולגריה ובבית ב' שבדיה, הונגריה, יוון ובוסניה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully