וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "מסי צריך לזכות בכדור הזהב"

התאחדות הכדורגל הבינלאומית תעניק הערב (20:00) את הפרס היוקרתי לליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו או צ'אבי

טקס הענקת פרס כדור הזהב לשחקן הכדורגל המצטיין של שנת 2011 יתקיים הערב (20:00) בציריך שבשוויץ, כאשר שלושה מועמדים הגיעו לשלב הסופי. ליאונל מסי הוא המועמד העיקרי לזכות בפרס פעם נוספת, כאשר מתחרים מולו צ'אבי (ברצלונה) וכריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד). מדובר למעשה באותה שלישיה סופית מ-2009, אז קיבל מסי את מירב הקולות לפני רונאלדו וצ'אבי.

גם הפעם, נחשב מסי לפייבוריט העיקרי לזכות בפרס, בפעם השלישית ברציפות. יוהאן קרויף התייחס למועמדותו של הארגנטינאי מברצלונה ואמר לקראת הטקס: "הוא כבר זכה פעמיים והוא אמור להיות הכדורגלן שזוכה בזה הכי הרבה פעמים. שחקן כמוהו, יוכל לזכות בתואר עוד כמה פעמים. הוא יוכל לסיים את הקריירה עם 6-7 זכיות". במידה ומסי יזכה בתואר, הוא ישווה את השיא (3 זכיות) השייך לשלושה כדורגלנים: קרויף, מישל פלאטיני ומרקו ואן באסטן. אם מסי אכן ישתווה לשלושה, הוא יהפוך גם לשחקו המעיר בהיסטוריה שזוכה בתואר שלוש פעמים, ולשחקן השני שעושה זאת ברצף.

גם ג'רארד פיקה מברצלונה תמך בדבריו של קרויף, אחד המנג'רים האגדיים של המועדון ואמר: "ברור שמסי הוא הפייבוריט. הוא השחקן הטוב בעולם והוא מוביל את ברצלונה להיות אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה".

בנוסף לבחירת השחקן הטוב בעולם ל-2011, יכריזו היום בציריך גם על בחירת שחקנית השנה. המועמדות הן מרתה הברזילאית, הומארה סאווה היפנית ואבי וואמבאך האמריקאית. מרתה נבחרה לשחקנית המצטיינת בחמש השנים האחרונות.

הזוכים הגדולים בכדור הזהב:

יוהאן קרויף (1971, 1973, 1974) - הפעם האחרונה בגיל 27

מישל פלאטיני (1983, 1984, 1985 - היחידי שזכה שלוש פעמים ברציפות. בפעם האחרונה היה בן 30)

מרקו ואן באסטן (1988, 1989, 1992) - הפעם האחרונה בגיל 28)

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully