וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון שייר: "היריבות לא חלשות, זה אנחנו משתפרים"

9.1.2012 / 10:14

מכבי תל אביב מחכה לבני השרון בגביע, ג'ון שייר נהנה ממעמדו המשופר וטוען: "רואים איך אנחנו מתישים את היריבות שלנו"

מכבי תל אביב תפגוש היום (שני) את בני השרון/הרצליה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, כשקית' לנגפורד הפצוע יזכה למנוחה נוספת. הזרים שיירשמו למשחק הם ריצ'רד הנדריקס, שון ג'יימס, דווין סמית ודמונד מאלט. המשמעות: תיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס לא יתלבשו.

המאמן דיוויד בלאט ביקש מהשחקנים "להציג אינטנסיביות וחדות מהדקה הראשונה", כששחקני מכבי כבר התבקשו להגיע בדריכות שיא ומודעים לחשיבותו של המשחק, שבו אסור למעוד.

גם השחקן ג'ון שייר נשמע דרוך. "משחק הגביע הוא משחק שבו אסור להפסיד, הגביע הוא אחד מהמטרות שלנו", מבהיר שייר, "זה משחק חשוב, ונגיע אליו מוכנים. התמודדנו העונה עם הרבה משחקים שהיה לפניהם לחץ לנצח, אך לא ניתן ללחץ להשפיע עלינו לרעה. מן הסתם בני השרון יערכו כמה שינויים עם המאמן החדש שיש להם. אבל אלו דברים שנתכונן אליהם גם כן".

שייר סבור כי הקבוצה משתפרת מיום ליום. "אני מרגיש שאנחנו מתקדמים. לאט לאט החבר'ה כאן מבינים מתי צריך לקלוע, מי צריך לעשות זאת, ומה צריך לעשות. כל אלו הם דברים שמגיעים עם הזמן. ככל שהעונה מתקדמת, אנחנו מרגישים יותר ויותר בטוחים בעצמנו כקבוצה.

"ההפרשים הגבוהים בהם אנחנו מנצחים אינם נובעים מיריבות חלשות. הרי כולם משחקים טוב ככל שהעונה מתקדמת, אז אני לא חושב שהיריבות חלשות אלא שאנחנו מתקדמים ומשתפרים במשחק שלנו כקבוצה. אנחנו מוצאים את התפקיד שלנו על המגרש. יש לנו הרבה יתרונות בקבוצה וזה מתחבר ומתגלה בכל משחק שעובר".

השחקן אף התייחס לניצחון הקליל שהושג שלשום מול נובו מסטו. "התחלנו את המשחק האחרון מולם באופן מרושל, ובאופן כללי חשוב שלא נעשה את זה בכדי שיהיה לנו יותר קל לאורך כל המשחק. פספסנו קליעות במחיצת הראשונה ולא התחלנו טוב, אבל אפשר לראות איך אנחנו יכולים להתיש קבוצות וזה מה שעשינו. מאלט היה נהדר מולם".

בספרד פורסם כי אסטודיאנטס הספרדית התעניינה לצרף את שייר, אך המאמן דיוויד בלאט סירב להשאילו. שייר התייחס לכך: "זו הרגשה נהדרת שלמאמן דייויד בלאט יש ביטחון בי. אם שמעתי על הפרסומים בספרד? אני יכול להגיד שאני שמח להיות כאן, אוהב את החברים שלי לקבוצה וגאה להיות במכבי.

הקלע האמריקאי שמח על כך שהוא זוכה לדקות משחק נדיבות יותר מהמאמן דיוויד בלאט. "אני רוצה להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר במשחק למשחק, משבוע לשבוע. אני מרגיש טוב, מרגיש יותר נוח על הפרקט ושמח שאני משחק יותר".

הערב: אריאל בית הלחמי בבכורה שלו בבני השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully