וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגביע המדינה: שמינית גמר בסימן בכורות

8.1.2012 / 17:18

בני השרון/הרצליה, עם מאמנה החדש בית הלחמי תארח את מכבי ת"א עם דמונד מאלט בבכורה בישראל (19:40, ער' ONE)

משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל יגיעו לסיומם מחר (שני) במשחק בו תארח בני השרון/הרצליה את מכבי תל אביב (19:30, ערוץ ONE). לפני המשחק ידעו הקבוצות את מי יפגשו במידה וינצחו את משחק שמינית הגמר, בזכות הגרלת משחקי רבע גמר הגביע שתיערך מחר בשעה 13:00 במשרדי איגוד הכדורסל. המשחק בין המנצחת בהתמודדות בין בני השרון/הרצליה למכבי תל אביב תשחק ביום חמישי הקרוב את משחקה בכל מקרה.

שבוע לא פשוט עבר על הקבוצה מהשרון. בתחילת השבוע הובסה הקבוצה בצורה קשה מול הפועל ירושלים, תבוסה שלישית ברציפות, ובעקבות חוסר היכולת להתחזק, החליט המאמן עדי אזולאי בסוף השבוע לעזוב את הקבוצה אחרי חמישה משחקים בלבד. במקומו של אזולאי מונה אריאל בית הלחמי, לאחר אישור האקדמיה של איגוד הכדורסל, בה עובד המאמן, והוא העביר מספר אימונים במהלך סוף השבוע. בנוסף החליטו בקבוצה להשאר עם קני לאוסון לחודש נוסף, ומי שלא יתלבש מול מכבי תל אביב הוא לייסדריוס דאן הפצוע.

במכבי תל אביב טיילו בשבוע האחרון עם שני משחקים קלים מאוד בליגה האדריאטית מול לאשקו ונובו מסטו. המאמן דיוויד בלאט ניצל את המשחקים באדריאטית כדי מצד אחד להכניס לכושר את דמונד מאלט, הרכז החדש שהגיע לפני שבועיים, ומהצד השני לתת מנוחה למספר שחקני מפתח. לקראת בני השרון החליטו במכבי להמשיך את המנוחה של קית' לנגפורד הפצוע, והוא לא יירשם למשחק. מי שירשמו למשחק הם מאלט, דווין סמית', ריצ'ארד הנדריקס ושון ג'יימס, וביחד ינסו למנוע הדחה של מכבי בשמינית הגמר, מה שקרה רק פעמיים בהיסטוריה של גביע המדינה.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully