וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן יוטר: "הראינו שיש לנו לב גדול"

9.1.2012 / 9:57

שחקן הפנים של מכבי ראשון לציון התרגש מהניצחון על הפועל ירושלים וחושב על רבע הגמר: "יהיה כיף לקבל את הפועל ת"א"

בהפועל ירושלים חייכו בשבוע שעבר כשנודע להם שברנדון באומן ממכבי ראשון לציון ייעדר בתקופה הקרובה והקבוצה של אפי בירנבוים תופיע לשמינית גמר הגביע עם שלושה זרים בלבד. אמש (ראשון) החיוכים הגיעו לצד הכתום כשהקבוצה מעיר היין הדהימה את ירושלים וניצחה במשחק מרשים 72:82. בקבוצה עדיין לא החליטו האם לנסות לצרף זר לתקופת ההחלמה של באומן, אך לרבע הגמר יופיעו ללא שחקן נוסף, בינתיים אדריאן יוטר יודע את מי הוא רוצה לקבל ברבע הגמר, "יהיה כיף לקבל את הפועל תל אביב, אבל זה לא משנה, נצטרך לבוא מפוקסים כדי להגיע לחצי גמר".

"זה היה מאמץ קבוצתי, אני לא מחפש בכל משחק לקלוע 30 נקודות, יש לנו סקוררים נהדרים בקבוצה", אמר בסוף המשחק יוטר, שקלע 11 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, "העובדה שבאומן לא משחק פגעה בנו אבל המאמץ הקבוצתי שלנו חיפה על זה וניצח את המשחק. הראינו שיש לנו לב גדול ועשינו את זה בשביל באומן. כל אחד נתן קצת יותר מעצמו, עמית בן דוד עשה עבודה נהדרת, קיצ'ן הוביל אותנו, קרופורד חזר לעצמו, ואני מילאתי את החלק שהיה חסר כדי להשיג את הניצחון".

רק לפני ארבעה שבועות הפסידה הקבוצה לירושלים בחוץ במשחק צמוד וליוטר וחבריו הייתה עוד סיבה להתאמץ, "כולם חשבו על ההפסד בירושלים בליגה לפני כמה שבועות, להפסיד ככה במיוחד כשגוני יזרעאלי קלע את סל הניצחון עליי, ידענו שאנחנו צריכים להחזיר להם אצלנו בבית. הקהל היה נהדר, הרים אותנו וזה הספיק לנו".

בראשון לציון מאוד מרוצים מהיכולת המקצועית של השחקנים העונה, ולמרות שמדובר בתקופה יחסית מוקדמת של העונה בקבוצה קיימת החלטה עקרונית להמשיך עם יוטר ודרווין קיצ'ן שלקבוצה יש עליהם אופציה לעונה נוספת. שחקנים נוספים שימשיכו בוודאות בקבוצה הם ניצן חנוכי, איגור נסטרנקו ואור סולומון, שכולם מחזיקים בחוזה לעונה נוספת.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully