וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים טיבו: "הודיתי לאלוהים, ואחר כך הודיתי לו שוב"

9.1.2012 / 9:46

הקוורטרבק של דנבר לא הסתיר את תחושותיו אחרי ה-23:29 על פיטסבורג. ג'ייסון פייר פול: "ננצח את גרין ביי בלמבו"

316 יארדים באוויר, טאצ'דאון מנצח עם מסירה של 80 יארד לדמריוס תומאס בהארכה. כן, חברים, טים טיבו כאן והוא לא ממש סופר את כל מי שלא נתן לו סיכוי לפני המפגש עם פיטסבורג, שהסתיים ב-23:29 לדנבר וכרטיס טיסה לפוקסבורו, לעימות עם ניו אינגלנד בשבוע הבא בשלב השני של הפלייאוף.

"כשראיתי אותו מבקיע, רק אמרתי 'תודה אלוהים'", אמר טיבו המאושר בסיום, "אחר כך רצתי אחריו הכי מהר שאפשר וקפצתי, בפעם הראשונה בחיי, ליציעים. זה היה כיף. אחר כך כרעתי ברך ושוב הודיתי לאלוהים. ניסיתי לחגוג עם החברים והאוהדים".

"אנחנו חבורה של לוחמים", אמר מגן הפינה צ'אמפ ביילי, "יש לנו הרבה שלוות נפש. אנחנו יכולים לצאת מכל מצב. כולם אמרו שנכנסנו לפלייאוף בדלת האחורית, אבל אנחנו בפנים. ניצחנו משחק, ועכשיו ננסה לנצח עוד אחד".

בפיטסבורג, פינאליסטית העונה שעברה בסופרבול, נרשמה, כמובן, אכזבה. "חוויתי כאן הרבה זמנים טובים", אמר הסייפטי טרוי פולמאלו, "אבל לא הצלחנו להישאר בריאים העונה והיו לנו הרבה עליות וירידות". הקוורטרבק בן רות'לסברגר התייחס לדרייב האחרון בזמן הרגיל של המשחק, בו יכול היה להכריע את ההתמודדות לטובת פיטסבורג לפני ששמט: "היה לנו צ'אנס", אמר, "אבל פתאום הרגשתי אצבע על הכדור והוא נפל לי. הייתי צריך לזרוק הייל מרי וזה קשה".

"אני זוכר שהיה קר בלמבו, ואני גם זוכר שניצחנו"

ניו יורק ג'איינטס הצליחה להתגבר על כמה באמפים בדרך לניצחון 2:24 על אטלנטה, וכעת היא יוצאת למשימה הכי קשה שלה העונה - משחק בלמבו פילד הקפוא מול גרין ביי הרצחנית. את הקיצוני הגנתי המצוין ג'ייסון פייר פול זה לא מפחיד. "אנחנו הולכים לנצח. אנחנו הולכים לנצח", שינן בפני העיתונאים. "אנחנו יודעים מה מונח על הכף ויודעים שזה הכל או כלום, לא ניתן לזה לברוח לנו מהידיים. נגיע לשם, ניתן את הכל ונחזור עם ניצחון".

"היה לנו מיקס מצוין של ריצה ומסירה", אמר איליי מאנינג, שקבוצתו הייתה קבוצת הריצה הגרועה ב-NFL העונה. "החבר'ה הבינו איזה חומר יש לנו ביד. אם יש לנו אפשרות לפתח את משחק הריצה, הרבה חלונות נפתחים לנו". על הפאקרס אמר מאנינג: "אנחנו יודעים שהם קבוצה טובה, שיחקנו נגדם כבר (גרין ביי ניצחה 35:38, ד.ר.) עשינו כמה דברים, שמנו נקודות על הלוח. נצטרך לשחק חזק".

"כן, היה שם קר", אמר הקיצוני הגנתי ג'סטין טאק, שנזכר בניצחון בלמבו לפני ארבע שנים במינוס של 18 מעלות, "אני זוכר שהתאקל שלנו דיוויד דיל הזיע והזעה התקרשה לו על הראש. ואני גם זוכר שניצחנו".

מאמן הפאלקונס מייק סמית' ספג ביקורות רבות לאחר ההפסד מול ניו אורלינס מוקדם יותר השנה, כשהלך פעמיים על דאון רביעי עם פחות מיארד לעבור וכשל. הוא ניסה לעשות זאת שוב, ושוב כשל. "היה לנו פחות מיארד ואחר כך פחות מחצי יארד לעבור", הסביר, "הרגשתי שזה המהלך הנכון בשני המקרים, אבל לא הוצאנו לפועל. אנחנו צריכים לדעת לבצע את המהלכים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully