וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אנחנו מאמינים בני מאמינים

9.1.2012 / 3:18

טים טיבו ודנבר חזרו להדהים עם 23:29 על פיטסבורג ומפגש בפוקסבורו עם הפטריוטס. הג'איינטס הביסו את אטלנטה 2:24

טים טיבו, דנבר ברונקוס. רויטרס
די, זה לא באמת קרה! טיבו והברונקוס העיפו את פיינליסטית הסופרבול שעבר/רויטרס

ניו יורק ג'איינטס - אטלנטה 2:24

מאמן אטלנטה מייק סמית' לא ירצה לזכור את המשחק הזה ואולי גם את העונה הזו. לאחר שמוקדם יותר העונה הפסידו סמית' והפאלקונס לניו אורלינס בגלל שתי הליכות על דאון רביעי, זה קרה להם שוב במדולנדס החדש, כשהפעם זה לא עלה להם בראשות ה-NFC דרום, אלא בעונה כולה. עם אינצ'ים להזזת השרשרת בטווח של שער שדה, סמית' הימר פעמיים על התגנבות של מאט ריאן, איבד את הניסיון והנקודות ונענש, בדרך להפסד כואב, שלישי במספר בקדנציה של השניים בפלייאוף ללא ניצחונות, ולעוד הדחה מוקדמת.

הג'איינטס, מצידם, לא נצצו במיוחד במחצית הראשונה, ונשארו במשחק במיוחד הודות ליכולת הסנסציונית של הקיצוני הגנתי המעולה ג'ייסון פייר פול, שמנע מהבזים להתקדם והפעיל לחץ בלתי פוסק על ריאן. לאחר פיגור 2:0 איליי מאנינג הצליח, סופסוף, להצעיד את הג'איינטס ליתרון עם מסירה מארבעה יארדים לידיים של האקים ניקס. ניהול שעון שערורייתי של שני המאמנים לקראת ההפסקה הוריד את הקבוצות ביתרון 2:7 לג'איינטס.

המחצית השנייה הייתה כולה של הג'איינטס. במצב של 2:10 שוב נתקל ריאן בבלוק של חוסמים ולא צלח דאון רביעי, ומיד במהלך העוקב מסר מאנינג טיל לניקס ל-72 יארד. לאחר מכן הוא הבזיק אחת גם למריו מאנינגהאם, ולפני שהפאלקונס הבינו מה קורה התוצאה כבר הייתה 2:24 וגיים אובר.

מספרים: מאנינג רשם ניצחון בית ראשון אי פעם בפלייאוף,
כשסיים עם 23 מסירות מוצלחות מ-32 ניסיונות, 277 יארד ושלושה טאצ'דאונים. ניקס סגר 115 יארד ושני טאצ'דאונים וברנדון ג'ייקובס הגיח ל-92 יארד ב-14 נשיאות. באטלנטה, ריאן סיים עם 199 יארד ב-24 מ-41, רק 41 יארד ב-15 נשיאות למייקל טרנר.

משחקי השבוע הבא בחצאי גמר ה-NFC: בשבת ב-23:30 ייפגשו סן פרנסיסקו וניו אורלינס, בראשון ב-23:30 יתמודדו גרין ביי וניו יורק ג'איינטס.

מייקל טרנר שחקן אטלנטה פאלקונס נעצר על ידי ג'ייסון פייר פול שחקן ניו יורק ג'איינטס. Bill Costroun, AP
חיה רעה. ג'ייסון פייר פול חוסם את מייקל טרנר/AP, Bill Costroun

דנבר - פיטסבורג 23:29 (הארכה)

אף אחד לא באמת נתן להם סיכוי, אבל טים טיבו והברונקוס ימשיכו לשחק פוטבול בשבוע הבא, בעוד בן רות'לסברגר והסטילרס כבר לא יגיעו השנה לסופרבול. זה קרה באופן הכי דרמטי, הכי מותח, הכי... אלוהי. מצטערים, אין מילה אחרת.

הארכה, מהלך ראשון, כדור של דנבר. על פי החוקים החדשים בליגה, בפלייאוף כל קבוצה זכאית בהארכה לכדור אחד לפחות, אלא אם הקבוצה שקיבלה את הכדור מבקיעה טאצ'דאון. טיבו מוסר לדמאריוס תומאס, שמנפנף מעליו את אייק טיילור ורץ 80 יארד על קו האורך הימני, עד לאנדזון. 23:29 מדהים לברונקוס, ובנו של ישו מוכיח שהאמונה משתלמת.

דנבר הגיעה למשחק הזה אחרי שלושה הפסדים רצופים ויכולת רעה. פיטסבורג באה ללא הרץ הפצוע רשארד מנדנהול, כשהקוורטרבק בן רות'לסברגר סובל מפציעה בקרסול. לפחות במחצית הראשונה הפציעה הזו הורגשה היטב, כשביג בן לא הצליח לתמרן. מנגד, מאמן דנבר ג'ון פוקס עלה במטרה להפתיע את הסטילרס ועמד בה, כששלח את טיבו להפגיז מהאוויר. התוצאה הייתה מסירה לאדי רויאל ל-30 יארד עם טאצ'דאון ועוד גיחה של הקוורטרבק לאנדזון, שהורידו את הסוסונים ביתרון מדהים להפסקה, 6:20.

במחצית השנייה החלו רות'לסברגר והסטילרס קאמבק בזכות טעות שיפוט, כשהשופטים שרקו ופסלו מהלך של פאמבל ברור. ביג בן צימק עם מסירה למייק וואלאס ובפיגור 23:16 השתלטו הסטילרס על הכדור כתוצאה מהשמטה של וויליס מגאהי והשוו עם מסירה של רות'לסברגר לג'ריקו קוצ'רי - 23:23 והארכה. שם, כאמור, נתן טיבו את ההצהרה הגדולה ביותר בקריירת ה-NFL הקצרה שלו - ועכשיו דנבר נוסעת לפוקסבורו, לעימות עם ניו אינגלנד פטריוטס.

מספרים: טיבו סיים עם 10 מ-21 ל-316 יארד ושני טאצ'דאונים, תומאס קטף 204 מהיארדים הללו ומגאהי הגיח ל-61 יארד על הקרקע. בפיטסבורג, רות'לסברגר מסר ל-289 יארד ב-22 מ-40 עם טאצ'דאון ואיבוד אווירי, אייזיק רדמן הגיח ל-121 יארד על הקרקע ב-17 נשיאות ועמנואל סנדרס קטף 81 יארד באוויר.

משחקי השבוע הבא בחצאי גמר ה-AFC: בראשון ב-3:00 יתמודדו ניו אינגלנד ודנבר, בראשון, ב-20:00 ישחקו בולטימור ויוסטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן רות'ליסברגר שחקן פיטסבורג סטילרס. Chris Schneider, AP
קאמבק גדול לא עזר. רות'לסברגר/AP, Chris Schneider

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully