וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "זה היה מבחן אם אנחנו מתאימים לליגת העל"

8.1.2012 / 21:45

מאמן הפועל ת"א חגג: "עכשיו אני בטוח שהקהל ימלא את המגרשים". ליובין: "העובדה שהם בלאומית חסרת חשיבות"

הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) הפתעה גדולה בגביע המדינה כשהדיחה את הפועל גלבוע/גליל עליון בשמינית הגמר עם ניצחון 61:69, בזכות 17 נקודות של מתן נאור, ששלחו את הקהל האדום לחגוג עוד הצלחה בגביע.

ארז אדלשטיין אמר בסיום: "אנחנו חייבים את הניצחון הזה לקהל שלנו. זה היה מבחן אם אנחנו מתאימים לליגה הראשונה או השנייה, כי הלאומית זה ליגה של גארדים ואנחנו משחקים בה קצת שונה. היה חשוב לתת לנו ביטחון שיחבר את הקהל לקבוצה, אנחנו צריכים את הקהל הזה. עכשיו אני בטוח שהוא ימלא את המגרש במשחקים שלנו".

על יהונתן שולדבראנד, שקלע 16 נקודות אמר אדלשטיין: "יונתן הוא הפאוור פורוורד הכי מוכשר בישראל. יש לו קליעה נדירה. הוא בן 28, אבל יש לו עוד 15 שנות קריירה. באימונים הוא בלתי נתן לעצירה. גם מתן נאור זה עוגן, הוא פשוט מדהים. יש לו חוכמת משחק, הבנה, ואת זה אי אפשר ללמד. אני שמח שהוא איתי".

אדלשטיין הוסיף כי "הפועל חייבת להיות בליגת העל בשביל הכדורסל הישראלי. הייתי בהרבה קבוצות, אבל אין דבר כזה. יש פה חמישה חברי הנהלה נקיים וטהורים. זה פרויקט מהפכני, של אוהדים שמנהלים קבוצה. צריך להסיר בפניהם את הכובע".

קורי קאר הוסיף: "מתן נאור ביקש ממני להצטרף, ואני שמח מאוד על ההחלטה הזאת". נאור עצמו ציין כי "הכל בשביל הקהל הזה ובשביל האנרגיות שלו. עם כל הכבוד לגביע, אני רוצה רק לעלות ליגה. זה מה שחשוב. אני רוצה את החגיגות".

המאמן המפסיד ליאור ליובין: "התמודדנו עם ההתלהבות של הפועל וחזרנו למשחק, אבל בדקות האחרונות היו לנו הרבה החטאות של זריקות נוחות. אולי הפועל מהליגה השנייה, אבל זה חסר חשיבות. אין ספק שהשחקנים שלנו לא שיחקו את המשחק הכי טוב שלהם".

דן שמיר חוגג את הניצחון הענק של חולון

הקבוצה המרשימה ביותר של משחקי שמינית גמר הגביע היתה הפועל חולון, שמחצה את ברק נתניה המסכנה עם 66:106 ענק. "היינו מי שאנחנו רוצים להיות שזה אומר פיזיים ואנרגטיים, הצלחנו לעצור את מה שנתניה מחפשים, לא נתנו להם לרוץ ובשורה התחתונה יש ימים שזה מתחבר והיום זה התחבר לנו", הסביר דן שמיר.

מנגד, דני פרנקו ניסה להסביר את ההתפרקות המביכה של קבוצתו: "היה לנו יום לא טוב היום, מרמת הארגון שלנו עד השחקנים ואיך ששיחקנו היום. היינו צריכים לעצור אותם בהתחלה. קיבלנו גם סטירה מנטאלית עם העובדה שאריק קמפבל לא שיחק. אני לא רוצה לתרץ, אבל לא נראנו כמו אותה קבוצה שהיינו בשבועות האחרונים ולכל אחד מאיתנו יש יד בזה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully