וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נקבע סגל הנבחרת, פומרנץ וסמולר ייעדרו

שני הליגיונרים הפצועים לא ישחקו במפגש החשוב מול אוסטריה השבוע. הקפטן יואב נאמן חזר לסגל, גם בוריס וקסמן בפנים

מאמן נבחרת ישראל בכדוריד, שלמה הופמן, קבע היום (ראשון) את הסגל הסופי למשחק הראשון מול אוסטריה ביום רביעי, שכנראה יהיה גם זה שייצא למשחק בשבת באוסטריה. שני הליגיונרים חן פומרנץ ואבישי סמולר, שאינם כשירים למשחק, ייעדרו הפעם. הקפטן יואב נאמן, שנעדר משני המשחקים מול בריטניה בגלל פציעה, חוזר ויהיה השחקן הוותיק ביותר בסגל (63 הופעות, 146 שערים).

לשלושה שחקנים תהיה הזדמנות לערוך הופעת בכורה. מדובר בטל הרשקוביץ, הקיצוני בן ה-19 של הפועל ראשון לציון, שהציג יכולת נהדרת מפתיחת העונה ומוביל את רשימת הכובשים של האדומים. מהצד הצהוב של העיר נמצא שחקן ההגנה של מכבי ראשון לציון, נדב רובין. בוריס וקסמן, 21, הפיבוט הענק של רמת השרון (2.02 מ'), גם כן ברשימה.

השוערים הם גיל יעקב (אס"א תל אביב) ואלדר שיקלושי (מכבי ראשון לציון), שהיה המצטיין במשחק האחרון מול בריטניה. בקו האחורי ניתן למצוא את איציק חליפי (מכבי תל אביב), אריאל רוזנטל (מכבי ראשון לציון), תומר שמעוני (בני הרצליה), דן נתן (אס"א תל אביב) ויותם טל (הפועל ראשון לציון) שהבקיע 6 שערים בניצחון על בריטניה.

בעמדת הפיבוט יחלקו יחד עם וקסמן, דן מירקוס (אס"א תל אביב) ועופר לוזון (מכבי ראשון לציון). בפינות – גיא כהן (הפועל ראשון לציון), עידו טוראל (אס"א תל אביב) וגל אברהם (מכבי ראשון לציון)

נבחרת אוסטריה ניצחה היום את בריטניה בלונדון, 24:40 (13:17), וכמו לישראל גם לה יש שני ניצחונות על בריטניה החלשה. לפיכך, כצפוי, הקרב על ראשות הבית יוכרע בשני המשחקים בין ישראל לאוסטריה.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully