וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים הודחה מהגביע, צפו במהומה הענקית ביציעים

8.1.2012 / 22:00

אוהדי הפועל ירושלים התקוטטו בצורה אלימה עם המאבטחים במהלך ההפסד 82:72 לראשל"צ. דרוקר: "צריך לעשות חושבים"

תאגיד כאן

צפו בקטע באדיבות רשות השידור.

לאתר http://www.iba.org.il

צילום: ערוץ 1
עריכה: טל רזניק

עוד תקרית אלימה הביכה היום (ראשון) את עולם הספורט הישראלי. במהלך משחק גביע המדינה בכדורסל בראשון לציון בין מכבי ראשון לציון להפועל ירושלים פרצה קטטה אלימה בין אוהדי הפועל ירושלים לבין הסדרנים במגרש, שאמורים להיות אחראים על הביטחון של האוהדים ועל שמירת הסדר.

במהלך המהומה נראה אחד הסדרנים כשהוא מכה במטריה אוהד של הפועל ירושלים. אחד מאוהדי ירושלים זעם על האלימות של הסדרן, ותקף אותו בחזרה. כמו כן, במהלך המהומה גם יושב ראש הפועל ירושלים דני קליין רץ למגרש, וניסה להפריד בין הניצים. צילומי הטלוויזיה מראים את קליין מושך בכוח את אחד הסדרנים.

שרון דרוקר: "אף אחד לא מחפש תירוצים"

והיה גם משחק, וגם הוא היה מאוד עגום עבור הפועל ירושלים, שהפסידה 82:72 למכבי ראשון לציון והודחה ממפעל נוסף העונה. כבר אין אירופה, כבר אין גביע, וכעת ייאלצו שרון דרוקר ושחקניו להסתפק בליגה בלבד. "באנו מוכנים לקרב הזה. שלטנו מהמשחק בהרבה מהדקות שלו, עדיין חזרנו ל-2 הפרש והרגשתי שאנחנו יכולים לנצח את המשחק, אבל שתי פעולות לא טובות גמרו את הסיפור", הודה דרוקר בסיום.

"זה לא המצב האידיאלי, זה מה יש, ואף אחד לא מחפש תירוצים", הוסיף המאמן המפסיד. "מחר לשחקנים יהיה חופש אחרי תקופה ארוכה, נצטרך לקחת החלטות על איך הסגל הזה נראה. אין ספק שנצטרך לבחון את מצב הסגל, יש פציעות ושחקנים שלא מתלבשים וזה מתסכל אותם. נצטרך לעשות חושבים. אני לא חושב שהמאבק הניהולי מחלחל, ידענו מול מי אנחנו משחקים".

משה מזרחי הוסיף: "בסופו של דבר הפרמטרים שמנצחים ומפסידים משחקים זה ריבאונד ואחוזי קליעה. בריבאונד הם ניצחו אותנו בצורה משמעותית וזה היה מה שעשה את המשחק. במשחקי גביע מנצחים בדברים הקטנים ולאו דווקא בתוכנית המשחק, חבל, אבל יש לנו הרבה עבודה. הקבוצה עברה הרבה מהלומות אז אנחנו צריכים לצאת מזה בשלום, יש לנו עוד מטרה שזה פיינל פור. היו לנו 3 מטרות השנה, 2 ירדו מהמדף וזה לא קל. ירושלים היא מועדון עם הרבה ציפיות וזה חלק מהמשחק. אנחנו שבוע עם שרון, וזה לא יהיה פייר להגיד שזה אשמתו. שחקנים לוקחים אחריות וזה חלק מהמקצוע".

קברניטי הפועל ירושלים מאוכזבים מאוד מההדחה וסבורים שיש לערוך שינויים בסגל בנוסף לג'ון תומאס שצפוי לעזוב בתחילת החודש הבא, לוואלה! ספורט נודע כי חברי הנהלה רבים רוצים לשחרר את לוק ג'קסון, למרות שדרוקר לא העביר מסר כזה להנהלה.

מנגד, אפי בירנבוים חגג את הניצחון הנאה של קבוצתו ואמר בסיום: "הייתה לנו הגנה יוצאת דופן וידענו לנצל אותה להתקפות מתפרצות. אין פה אגו של מי שלוקח את המשחק, בסופו של דבר זה אגו בקבוצה. המועדון הזה הוא חוויה, החבר'ה ידעו שכל אחד צריך לתת אקסטרה, כולם ידעו לעשות את זה. אספתי את החבר'ה ואמרתי להם שהם דפקו את עצמם, תכננתי לתת להם יותר מיום מנוחה אבל הם עכשיו מרחק משחק אחד מחצי גמר הגביע".

עמית בן דוד, מהמצטיינים של ראשון לציון הערב, התייחס גם הוא לחסרונו של ברנדון באומן הפצוע: "יש פה קבוצה מחוברת עם חבר'ה שעובדים קשה וזה בא לידי ביטוי, יש דברים ספציפיים שאנחנו מדברים עליהם לפני המשחק, אבל יש דברים שאנחנו מביאים כל משחק שזה ההגנה והלחימה". על היכולת הטובה שלו הוסיף: "כל עונה אני משתדל לתת את כל מה שאני יכול, וזה לא בא לידי ביטוי תמיד בסטטיסטיקה. השנה זה בא יותר בנקודות. אני משתדל לתת את מה שאני יכול בכל מקום. כל הארגון הזה הוא ארגון מחבק שגורם לנו להתפתח".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully