וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - סכנין: "נעשה הכל כדי שדבאלישווילי יכבוש"

הירוקים מתכוננים למשחק הפרידה של הגאורגי (ב', 20:50, ערוץ 1). גדיר יפתח לצידו בחוד. בסכנין מתחילים לחלום על אירופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מכבי חיפה ניצחה שבעה מתוך שמונת המפגשים האחרונים מול סכנין בקרית אליעזר. הניצחון האחרון של סכנין היה באוגוסט 2007, במחזור הראשון אותה עונה. בדוחא, לעומת זאת, חיפה הפסידה פעמיים בשלושה משחקים.

* נחשו מי אימן את סכנין בניצחון ההוא, באוגוסט 2007? נכון מאוד, אלישע לוי, כשגם ג'ון קולמה עזר לו אז לנצח.

* חיפה לא ניצחה את סכנין חמישה משחקים ברציפות לפני שאלישע לוי הגיע לכרמל. מאז, יש לו מאה אחוזי הצלחה בבית מול סכנין עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים.

מפתחות והכנות

מכבי חיפה:

נושא השיחה באימון המסכם הערב היה דווקא הדרבי של מנצ'סטר. בסיום האימון צפו חלק מהשחקנים במשחק במועדון. באימון עצמו לוי לא ערך שינוי לעומת ההרכב שתרגל אתמול. הוא כולל את ניר דוידוביץ' בשער, את אוראל דגני כמגן ימני, גוסטבו בוקולי בקישור האחורי ואת מוחמד גדיר בחוד לצד ולדימיר דבאלישווילי. האחרון ייצא ביום רביעי לבדיקות רפואיות בפולוניה ורשה. סכום המכירה יהיה כ-250 אלף יורו, סכום מינימלי אותה דרשה חיפה בתמורה להעברתו, משום שזה הסכום שבו היא רכשה אותו. החלוץ אמור לחתום לשנתיים וחצי ומחר הוא יערוך את הופעת הפרידה מהקבוצה."חשוב להיפרד ממנו כמו שצריך", אמר שחקן בקבוצה. "נעשה הכל כדי שיכבוש במשחק הזה".

ויאם עמאשה, אייל משומר, איציק כהן וחן עזריאל פצועים ולא ייכללו בסגל. המאמן אלישע לוי לא ערך היום אסיפה, ובמקביל להכנות למשחק הוא מנסה להאיץ את המשאים ומתנים עם שחקני רכש, בתקווה להנחית בינואר קשר אחורי וחלוץ ברמה גבוהה. אם אדין צוצאליץ' או ארתור נובוטרייסוב יוחתמו, ייתכן שלא יוחתם בלם משום שהם משחקים גם במשבצת הזאת.

בני סכנין:

הקבוצה סיימה הערב את האימון המסכם לקראת מכבי חיפה. במועדון ובעיקר בהנהלה רואים במשחק זה סוג של הצהרת כוונות, שיוכל לקבוע אם סכנין תתמודד על כרטיס לאירופה, או במקרה הגרוע תסיים כקבוצת מרכז טבלה. לאורך השבוע דיבר המאמן שלומי דורה עם חניכיו על חשיבות המשחק והעובדה שמכבי חיפה עדיין קבוצה חזקה, על אף המיקום שלה בטבלה.

דורה יחסר מחר את אורי שטרית המוצהב ובמקומו יעלה בעמדת המגן השמאלי באסם גנאים. מעבר לשינוי זה, המאמן לא מתכנן שינויים נוספים בהרכב או במערך, כשאוהד קדוסי וקוסטדין אזורוב ימשיכו בהתקפה. רן רול, שמחלים מפציעה, לא יעמוד מחר לרשות המאמן ובסכנין מקווים שיחזור בהרכב.

יעמדו למבחן

מכבי חיפה: ולדימיר דבאלישווילי

19 שערים בכל המסגרות בעונת 2009/10, 15 בעונה שעברה, שבעה שערים בחצי העונה הנוכחית, פרשת הנהיגה בשכרות, הרבה מאוד כדורגל ואינספור התפרצויות זעם. את כל זה יזכרו אוהדי מכבי חיפה מאחד החלוצים הטובים שהגיעו לקבוצה בשנים האחרונות, ורק בדרך פלא נכלל ברשימת אותם שחקנים שמכבי חיפה שדרגה אותם אבל לא הרוויחה עליהם שקל.

בני סכנין: חאלד חלאיילה

לקפטן של סכנין מצפה מחר תפקיד חשוב במערך. הירוקים נמצאים בלחץ אדיר ויצטרכו שער מוקדם כדי להרגיע את האוהדים. אם חלאיילה, שנוטה להיגרר להתעסקות בטפל ולא תמיד עומד בלחץ, יראה שהוא התבגר העונה ויצליח לשמור על הסבלנות, סכנין תוכל לחזור עם הנקודות מקרית אליעזר ואולי להוכיח כי גם היא התבגרה ויכולה לפנטז על מקום באירופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אוראל דגני, סארי פלאח, יוריצה בוליאט, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, אייל גולסה, יניב קטן, ולדימיר דבאלישווילי, מוחמד גדיר.

בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, באסם גנאים, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully