וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק ניסים חתם בנובו מסטו

הגארד הישראלי הוותיק עזב את אניסיי הרוסית אחרי חצי עונה, והצטרף לקבוצה הסלובנית שהובסה מול מכבי ת"א באדריאטית

אפיק ניסים ממשיך את הקריירה האירופית שלו, והערב (ראשון) עבר מקבוצת אניסיי הרוסית לנובו מסטו הסלובנית. הגארד הישראלי הוותיק רשם ממוצעים של 5.8 נקודות ו-2.2 אסיסטים למשחק בליגת ה-VTB העונה, הוסיף 6.9 נקודות ו-4.5 אסיסטים בממוצע ביורוצ'אלנג', וקינח עם 7.1 נקודות ו-2.9 אסיסטים בליגה הרוסית. נובו מסטו, הובסה אמש 77:57 על ידי מכבי תל אביב בליגה האדריאטית, תהיה הקבוצה השמינית של שחקן נבחרת ישראל באירופה.

השחקן יצטרף למדורגת 11 בליגה האדריאטית מחר אך לא ישחק מול ציבונה זאגרב ביום שלישי הקרוב. הופעת הבכורה של ניסים ככל הנראה תהיה מול שירוקי ביום שבת באדריאטית, ובתחילת השבוע הבא הוא ינסה לעזור לסלובנים לנצח את באנביט הטורקית במסגרת היורוקאפ.

ניסים (30, 1.80 מ'), בוגר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, הספיק לשחק בקבוצת הבוגרים של המועדון במשך 3 עונות ועוד עונה ברמת השרון/חיפה לפני שיצא לשטרסבורג הצרפתית בעונת 2003/4, בזכות הדרכון הצרפתי שלו. ניסים שיחק בקבוצה עד עונת 2007/8, כשבעונת 2005/6 העביר חצי עונה בלוקומוטיב רוסטוב וחצי עונה בבי סי קייב. בעונת 2008/9 חתם בפרימה ורולי מהליגה השנייה באיטליה, במדיה שיחק שנתיים, ובעונה שעברה שיחק בנימבורק הצ'כית של רונן גינזבורג איתה זכה באליפות צ'כיה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully